Kuka tunnustaa..

En ole minä ;), mutta hyvin näkee kun Halonen luulee olevansa nettissä joku vaikuttavakin henkilö. Amatöörien toimintaa luulla, että ihmiset jonkun puhuvan pään perässä ostavat välittömästi tuotetta kuin tuotetta.

Matille terveisiä, älä viittaa Pakkotoistoon kertaakaan enää palstallasi.

Käykö joku lukemassa ko. lehden foorumia?!

Äkkiä lähti kärry vierimään Pakkiksen niskoille kritiikin päästyä vauhtiin. Kyllä tuttujakin nimiä näkyi, mutta jäi kyllä negatiivinen jälkimaku Body-lehden foorumista aiheen selattuani. Itse olen pitänyt miestä asiallisena ja asiansa treenipuolella osaavana, mutta mitä hiton "asiallista keskustelua" Halonen tuotteen jälleenmyyjänä odotti, kun kyseisen threadin aloitti? Ilmeisesti luin liikaa rivien välistä kun kritiikistä jäi vähintäänkin yhtä asiallinen kuva kuin Gurun hymiöpolitiikasta. Kai nyt lopputulos oli arvattavissa. Olisivat tarkemmin seuranneet edelläkävijää mitä tulee keskusteluun aiheesta, joka nyt sattuu olemaan Pakkotoisto.com :(

Huvittava kuva tuli tuosta Halosen tohtoriviittauksesta tai kuten se silmään pisti. Kenenkään ammattitaitoa kyseenalaistamatta, on niistä tohtoreistakin moneen. Turpa kiinni kun tohtori puhuu -meiningillä ei pitkälle päästä ellei tule kunnon perusteluita, mutta tuskin Halonen tuota tarkoittikaan. Siinä päivän huomiot, jostain syystä ottaa pannuun tuo muodostunut kuva netti-Halosesta ja piti viilentyä Pakkiksella.

PS. Ottaisivat esimerkkiä täkäläisestä väripaletista. Valkoinen teksti mustalla taustalla saa ohimosuonen sykkimään :curs:

ylikuntoilija sanoi:
PS. Ottaisivat esimerkkiä täkäläisestä väripaletista. Valkoinen teksti mustalla taustalla saa ohimosuonen sykkimään :curs:

:offtopic: Jep, Pakkista on hyvä lukea kannettavan näytöltä auringonpaisteessa veneen kannella Saimaalla kelluessa!!!

Heikki722 sanoi:
:offtopic: Jep, Pakkista on hyvä lukea kannettavan näytöltä auringonpaisteessa veneen kannella Saimaalla kelluessa!!!

Piti sitten katsoa, mitä Heikillä on sanottavana :jahas:

Palasin eilen mökkireissulta ja pakkikselta saa sitten suolaa haavoihin. Noh, nauti nyt mollikasta siellä Saimaan aalloilla :thumbs:

Paljokohan Timo Seppälälle on tullut lisää massaa kys tuotteen johdosta...?

lueskelin thredin läpi ja ei voi kuin ihmetellä millaista pelleilyä. Siellä kysyttiin kavereilta ihan asiallisia kysymyksia ja annettiin asiallista kritiikkiä, niin heti hyökätään kimppuun ja syytetään perättömästä dissaamisesta ja haukkumisesta, taisipa joku uhkailla bannaamisellakin.. Hohhoijakkaa.

Samalla nämä ammattilaiset laukoo täysin perättömiä lupauksia ja myöntävät itsekkin että mitään ei ole vielä edes testattu.. Jeesus mitä pelleilyä, jos aiemmin edes vähän kiinnosti testata ko. tuotetta, nyt meni sekin kiinnostus.

Mun mielestähän homma on vielä pysynyt suht viileenä tuolla.

Taitaa johtua mun omasta provokatiivisuudesta ja kokemuksista nettikeskusteluissa. Jos haluatte rauhallisia nettikeskusteluita, niin välttäkää suorasukaisuutta; sanon tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Näyttäsivät olemaan kovia nokkiinsa ottamaan. Yheltäkin oli kaikki viestit poistettu koko threadista. Maurin foorumi tainnu saada kilpailijan :D

edit:
- Tuotteen markkinointi ei ole varsinaisesti edes vielä alkanut. Jokainen ajatteleva ihminen varmasti ymmärtää, ettei mikään keskustelupalsta ole markkinointifoorumi tämänkaltaiselle tuotteelle.
hmm...

No tuo body-lehden foorumi on syntyessään ollut valmiiksi kuollut. :rolleyes:

Ja tuo "ihmemolekyyli" :zzzz: Näitä ihmeaineita on vuositolkulla kauppailtu ja markkinoitu ja vieläkään en noihin paskoihin rahojani upota. Hyvä kun viittii ostaa just ja just kreatiini ja glutamiinia.

Ei mulla muuta...

No luulisin nyt että sen linkin voi laittaa jos siitä kerran voi puhuakin. Vai onko siinä muka jotain järkeä että ei saa esimerkiksi sanoa että jostain kaupasta saa ostettua jotain halvalla, mä en nyt voi laittaa linkkiä mutta laittakapaa googleen hakusanaksi tämä ja tämä, sitten kolmas linkki.

No ei kai siellä sitten mitään kivaa ollukaan.

steven_seagal sanoi:
Onko se jotenkin foorumin sääntöjä vastaan vai miks ei voi laittaa? :jahas:

Ainakin foorumi näyttäisi automaattisesti sensuroivan ko. saitin domainin, joten uskoisin ettei Mike linkkejä tänne halua :)

Back
Ylös Bottom