Kuka töissä varastomiehenä? Inexillä?

Pitääpä aloittaa sarjassamme-turhin thread eli kuinka moni täällä vaikuttavista henkilöistä on tuossa jalossa ammatissa eli varastomiehenä?

Tai vieläpä inexillä espoossa?

Eikös jokaisen kävelevän bodari/hylkeen pitäs olla varastomies tai portsari stereotypioiden mukaan :D

-edit-

ainiin ja vartijahan taitaa olla tossa top3:sessa kans. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen varastomiehen hommiin kevääseen asti hakenut, ja ilmeisesti aloitan tulevalla viikolla, paikkaa en vielä tiedä. Keväällä vartijakoulutukseen. :)

Originally posted by maximillian
Pitääpä aloittaa sarjassamme-turhin thread eli kuinka moni täällä vaikuttavista henkilöistä on tuossa jalossa ammatissa eli varastomiehenä?

Tai vieläpä inexillä espoossa?

Eikös jokaisen kävelevän bodari/hylkeen pitäs olla varastomies tai portsari stereotypioiden mukaan :D

-edit-

ainiin ja vartijahan taitaa olla tossa top3:sessa kans. :)
Joo mä olin 1.5v varastolla espoon hakkilassa ja nyt olen 3v tauon jälkeen taas vartijana, joten typat on aika kohillaan, mutta en ole kylläkään bodari.

Oisin päässy Inexille kesäduuniin, mut sain parempia hommia.
Oon ollu siellä raksa hommissa, kun laajentivat Inexii
Onko siellä Inexillä hyvä palkka?

Originally posted by Levetsu
Oisin päässy Inexille kesäduuniin, mut sain parempia hommia.
Oon ollu siellä raksa hommissa, kun laajentivat Inexii
Onko siellä Inexillä hyvä palkka?

Empä nyt sanoisi että superhyvä. Mut jos lisät nostaa jonkin verran.

raksa on itsellekin tuttu...ja takomo.

Re: Re: Kuka töissä varastomiehenä? Inexillä?

Originally posted by Tiedz
Joo mä olin 1.5v varastolla espoon hakkilassa

mitä olit mieltä menosta?kypsyitkö hommaan?

Re: Re: Re: Kuka töissä varastomiehenä? Inexillä?

mitä olit mieltä menosta?kypsyitkö hommaan?
No joo Keskolla oli kyllä ihan hyvä liksa(yövuorossa), mutta siellä alkoi menemään huonosti ja pienensivät henk.kunt etuja jne... alkoi nyppiä. Ja vähensivät yövuorosta porukkaa niin totesin, että eipä kannata ajella 62km siivu kaksivuorotyön takia... ja keskon politiikka on mitä on.
Yövuoron duuniporukka oli kyllä aivan saatanan hyvä ja mulle tuli siellä kyllä monta tosi hyvää kaveria joitten kanssa hengailen vieläkin stadissa.

niin aloin muistelemaan.. ja sitten siitä töistä, kuten sanoin palkka oli ihan hyvä niin kyllä se työkin on sitten kovaa, vitunmoista lemppaamista ja kama liikkuu hirveellä vauhdilla, kuskit hyppii hätistelemässä ja kerääjät runttaa kamaa ovelle.... vittumaista hommaa. Samaa se on mun käsityksen mukaan inexilläkin. Ja palkat on aika samoja.. eikun yöhukiin vaan ja liksa on parempi yölisä 3.2e/h
Noh tulipa kirjoteltua, notta semmosta.

Re: Re: Re: Re: Kuka töissä varastomiehenä? Inexillä?

Originally posted by Tiedz
Ja vähensivät yövuorosta porukkaa niin totesin, että eipä kannata ajella 62km siivu kaksivuorotyön takia... ja keskon politiikka on mitä on.
Yövuoron duuniporukka oli kyllä aivan saatanan hyvä ja mulle tuli siellä kyllä monta tosi hyvää kaveria joitten kanssa hengailen vieläkin stadissa.

eikun yöhukiin vaan ja liksa on parempi yölisä 3.2e/h
Noh tulipa kirjoteltua, notta semmosta.

ei varmaan kannata. ne vähensi monesta firmasta muutama vuosi sitten..mm. valiolta jossa moni tienas ihan oikeesti hyvin.

aika persehestä ne palkat ilman lisiä on. Mut missäpä ei...helppoo ja rahakasta hommaa eioo keksittykään.

Re: Re: Re: Re: Re: Kuka töissä varastomiehenä? Inexillä?

ei varmaan kannata. ne vähensi monesta firmasta muutama vuosi sitten..mm. valiolta jossa moni tienas ihan oikeesti hyvin.

aika persehestä ne palkat ilman lisiä on. Mut missäpä ei...helppoo ja rahakasta hommaa eioo keksittykään.

No emmä tiiä!! mulla oli peruspalkka7400mk ja suoritelisä teki 9mk/h+olosuhdelisä 3.5mk/h+yölisä 19mk/h +ja kuukauteen kuusi suntistuntia. Keskimäärin palkka oli lisineen n. 80-85mk/h eli 14000-15000 kuussa, että kyllä se varastoduunarilta on ihan hyvä liksa.
Just kun mä lähin niin kesko tosin pudotti suoritelisiä.

että jos haluu ryhtyä :david: :ksi niin mene keskolle.

Mä oon varastomiehenä kesäduunissa. Toukokuun alusta elokuun loppuun. Paska homma, mutta enpä parempaakaan saanut.

oon ollu inexillä tampereella..varamiespalvelun kautta

Originally posted by tenu
oon ollu inexillä tampereella..varamiespalvelun kautta
Oliks sulla esim. 2vko putkeen hommia vai pari päivää viikossa?? vai miten?..

Olin ite pari kertaa lemppaamassa varamiespalvelun kautta. Työ-ilmotuksessa sanottii, että työ kestää 11pv - 1kk, kesti 1 päivän.

Viime yönä olin viimeistä vuoroa siivoamassa Inexin varastoja Kilossa SOL Siivouspalveluiden kautta (kesäduuni). Ensi kesänä yritän päästä keräämään yövuoroon, sen verran hyviä yölisiä Inex maksaa verrattuna SOL:n. Kuulemani mukaan tehoilla + yölisillä pääsee helposti yli 2000 eur nettoansioille kuussa.

Originally posted by kattila
Viime yönä olin viimeistä vuoroa siivoamassa Inexin varastoja Kilossa SOL Siivouspalveluiden kautta (kesäduuni). Ensi kesänä yritän päästä keräämään yövuoroon, sen verran hyviä yölisiä Inex maksaa verrattuna SOL:n. Kuulemani mukaan tehoilla + yölisillä pääsee helposti yli 2000 eur nettoansioille kuussa.

Parhaimmillaan joo. Mut kyllä siiihen kuulemma hommaa saakin tehdä vauhdilla....tuttu kertoi just helvetillisesta työtahdista.

:whip:

Re: Re: Re: Re: Re: Kuka töissä varastomiehenä? Inexillä?

Valiolla Helsingissä oli se varastomiesten touhu hieman ihmeellistä, jos joku niille kävi jotain valittamassa, niin iskivät perseen penkkiin tai hidastivat työtahtia niin, että varmasti ei kuormat ollut ajoillaan. Oli meinaan vittumaista kun itse teki 12 tuntista työpäivää ja sitten toiset hidastelee, että joutuu odottelee ylimääräset 2 tuntia ja palkka heillä oli varmaan puolet parempi ku itellä. En tiedä millasta touhu siellä nykyään on, kun ei ole siellä tullut enää käytyä muutamaan vuoteen.

Originally posted by Jorkka
Oliks sulla esim. 2vko putkeen hommia vai pari päivää viikossa?? vai miten?..

Olin ite pari kertaa lemppaamassa varamiespalvelun kautta. Työ-ilmotuksessa sanottii, että työ kestää 11pv - 1kk, kesti 1 päivän.

ne on ollu pääsääntösesti päivän hommia...aina sillon tällön tulee käsky mennä sinne

Olin ite pari kertaa lemppaamassa varamiespalvelun kautta. Työ-ilmotuksessa sanottii, että työ kestää 11pv - 1kk, kesti 1 päivän. [/B][/QUOTE]

lemppaamassa?älä vaan sano että linnunsiemeniä :)
sitä hommaa se on mulla ollu melkein aina...kontillinen linnunsiemeniä ja sit kotiin selkä kakkana

Originally posted by tenu
emppaamassa?älä vaan sano että linnunsiemeniä :)
sitä hommaa se on mulla ollu melkein aina...kontillinen linnunsiemeniä ja sit kotiin selkä kakkana
:) Ei ollu linnunsiemeniä.

Ekal kerralla oli jotaa paskaa ja rautaa, ai että ne on kivoja ne pienet rautalaatikot, jotka sitte painaa 2X enemmän ku isommat laatikot.

Viime kerralla oli kenkiä ja ihan julman isoja ja painavia laatikoita.

Ja seuraavat 2-3 päivää yläkroppa kakkana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom