Kuka pystyy?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nikste
  • Aloitettu Aloitettu
Mielen syövereistä tuli semmonen mieleen joskus muinoin HPR:ssä esitetty temppu: etunojapunnerrus siten että toistojen välissä lyö kädet selän takana yhteen. Eli kyseessä on vaikeutettu muunnelma perinteisestä edessä käsien yhteen läpsäyttämisestä. Pystyykö kukaan tekemään? Ite en pystynyt.

ps. jos kokeilette laittakaa naaman alle tyyny tai muuta pehmustetta ettei tule :itku:

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. En ota mitään vastuuta jos joku saa henkisiä tai fyysisiä vammoja yrittäessään

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuo on helppo, mutta kokeilepa läpsäyttää persettäsi niin varmaan sattuu leukaan alastulo..:thumbs:

Ensimmäinen askel tämän liikkeen onnistumiseen olisi varmaan, että saa lyötyä kädet vaikkapa ihan seistessä yhteen ;)

Joskus intissä piti brassailla jollekin ylimieliselle alikersantille, joka elvisteli läpsäyttämällä käsiä edessä yhteen. Punnersin 10 punnerrusta ja läpsäytin joka kerralla selän takana kädet yhteen. Ei se oikeasti ole vaikeaa.

Originally posted by hemmmo
Ensimmäinen askel tämän liikkeen onnistumiseen olisi varmaan, että saa lyötyä kädet vaikkapa ihan seistessä yhteen ;)

Just niin! Piruuttani piti tietenkin seisten kokeilla ,mutta ei onnistu ja kun oikein pinnistää niin sormenpäät saan sentään yhteen.Kyllä se on helpompaa brassailla yhdenkäden punnerruksilla.

Tuosta räjähtävästä punnerruksesta tuli mieleen eräs tuttuni joka punnertaa itsensä etunojapunnerruksesta lähes seisomaan. Seisoma-asentoon hän pääsee jos hän punnerruksen ylimmässä vaiheessa vähän auttaa liikettä nojaamalla peppua taakse.

Mä treenaan räjähtävää penkkipunnerrusta niin että punnerran raudat ylös vauhdilla ja heitän ne ilmaan (n. 50cm). Kun raudat on ilmassa läpsäytän kädet yhteen penkin alla. Aloittelijoiden kannattaa ekana kokeilla perinteistä kädet edessä läpsäyttämistä ja 75% painoilla. Mä teen tämän treenin aina 93% painoilla ja otan 5 sarjaa. En käytä varmistajaa.

Tätä läpsäytystreeniä voi soveltaa helposti myös maveen ja kyykkyyn. Käsipainojen kanssa treenatessa haaste vain lisääntyy kun on tarrattava kahteen painoon.

Originally posted by Neuvostoliitto
Mä treenaan räjähtävää penkkipunnerrusta niin että punnerran raudat ylös vauhdilla ja heitän ne ilmaan (n. 50cm). Kun raudat on ilmassa läpsäytän kädet yhteen penkin alla. Aloittelijoiden kannattaa ekana kokeilla perinteistä kädet edessä läpsäyttämistä ja 75% painoilla. Mä teen tämän treenin aina 93% painoilla ja otan 5 sarjaa. En käytä varmistajaa.

Tätä läpsäytystreeniä voi soveltaa helposti myös maveen ja kyykkyyn. Käsipainojen kanssa treenatessa haaste vain lisääntyy kun on tarrattava kahteen painoon.

:worship: :thumbs:

Originally posted by Mad Mike
Kumma et joka ikiseen aiheeseen riittää noita irvailijoita... Muahaha, vitun hauskaa joo.

ei voi mitään, hauska oli!!! :lol2: :lol2:

Luin myös ton aikasemman intti threadin läpi, ja kyllä sai nauraa noita Tomi karttapallon kanssa suunnistamis juttuja! :lol2:

Meikäläisellä intti edessä heinäkuussa ja vekaralle lähdetään tykkimieheks.... onkos täällä äijiä, jotka vois jakaa kokemuksia tykkimiehenä olemisesta??

No voisko tuo irvailu johtua kenties siitä, että ei oikein jaksa innostua näistä ala-astemaisista "kuka pystyy siihen ja tähän" - jutuista :kippis1:

Originally posted by beginner
kukas pystyy leuanvedossa ala-asennossa läpsäyttämään kädet yhteen? siinä on jo haastetta

Kyllähän tuo on helppoa, mutta sen jälkeen saa keräillä itseään maasta...

Originally posted by Neuvostoliitto

Däm,toi oli oikeesti hyvä juttu,täytyy sanoa että täältä löytyy hyviä huumormiehii:D

Koittakaa seuraavaa, tähän kyllä pystyy kaikki mutta leuka saattaa olla pipi jos epäonnistuu. :D

Mene polvilleen maahan, laita kädet ristiin selän taakse, pää taakse jollet halua keräillä leegoja maasta ja koita kaatua hallitusti eteen. ... Ei sitten kannata suorittaa betonilattialla, eikä varsinkaan kännissä. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom