Kuka ottaa viivat tepon kaa???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Funky
  • Aloitettu Aloitettu
TurboTeppo sanoi:
"Välillä tunnen itseni jopa kilpa-ajajaksi, kun oikein lasetan liikenteessä.
Harmittaa kyl välillä nuo kierroksella ohitettavat, meinaavat tulla niin yllättäen eteen töpeksimään."

Vittu, kortti pois. Samalla lähtis elämäkin tolta.

"Harrastuksina meitsillä on erilaiset tekniset välineet ja niide virittäminen. Meitsi nimittäin virittää autoo, mopoo,
tietskaa ja välillä tietenski mimmei. Välil on mimmei ympärillä nii paljon, et meinaa mennä pää sekaisin, niil mimmeil
nimittäin! Heh he!"

Siis mikä jätkä?!? :itku:

lepex sanoi:
Vittu, kortti pois. Samalla lähtis elämäkin tolta.

Toi sivu on hyva, tarpeeksi alyton arsyttamaan mutta tarpeeksi rauhallinen olemaan uskottava.

Eli ei sivuston tekija varmaankan hairiintyisi kovinkaan paljoa kortin menetyksesta.

taisto sanoi:
Toi sivu on hyva, tarpeeksi alyton arsyttamaan mutta tarpeeksi rauhallinen olemaan uskottava.

Eli ei sivuston tekija varmaankan hairiintyisi kovinkaan paljoa kortin menetyksesta.

Niin, en sitten tuosta tiedä. Kuitenkaan tuollainen lesoilu ei mun mielestä ole mitenkään hauskaa, ehkei tuo huumori vaan uppoa sitten.

Teppo on persereikä, mikäli nuo sivut ovat oikeat. Teppo on persereikä mikäli nuo sivut ovat "hyvä läppä".

:down:

Mä luin alkuun pelonsekasin tuntein tota sivua ajatellen että JOS toi on sittenkin ihan tosissaan... mutta ei kai sentään. :rolleyes:

turre101 sanoi:
Mä luin alkuun pelonsekasin tuntein tota sivua ajatellen että JOS toi on sittenkin ihan tosissaan... mutta ei kai sentään. :rolleyes:

Se tulee kohta ja huitasee sun nissanista ohi niin että soi :D

Ainoo mikä tossa autossa on positiivista on se, että pakoputki ei ole naurettavan iso, vaan aika sopiva.

Mikään hieno tuo auto ei kyllä ole, niin kuin tämäkin lainaus kertoo:

"muutenkin auton ulkonäkö on haluttu säilyttää lähes alkuperäisenä, koska
siinäpä on kanssa autoilijoilla ihmettelemistä kun Teppo iskee kaasun pohjaan ja katoaa horisonttiin."

Aika hyvin sivun tekijä kuitenkin asiansa on saanut ajettua, eli provottua näinkin paljon porukkaa. Vastaava se joku räppäri-sivu, jostain korson tulevasta hiphop-starasta tms.

Back
Ylös Bottom