Kuka ottaa viivat tepon kaa???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Funky
  • Aloitettu Aloitettu
Kannattaa kyllä huomioida se, että muijasi saattaa hypätä Tepon kyytiin nöyryytyksen päätteeksi.
Siitä meitsi ei nimittäin ota vastuuta, ihan vaan tiedoksi kaikille, jotka kyykytän. Käsikähmään ei Tepon kanssa
kannata sit ryhtyä, koska voi muuten tulla nenä kipeex, on tullut nimittäin sen verran treenattua jujitsua Casey Rybackin
opastuksella! Eli ei tässä ihan amatöörejä olla...

------------------

Aik itse varma kaveri... :) Siisti kärry kyl.

No nyt löytyi kyllä säälittävin jätkä ever, ei helvetti, tuolla on pakko olla maailmankaikkeuden pienin mulkku, kun nussii toisten kuvat kyrvänjatkeeksi.

Jahas, löytyi sitten Tepon omakuvakin.

teppo.jpg

Hähää säälittävä äijä :D

Edit: jahas 300. täysin turha posti

Mike sanoi:
No nyt löytyi kyllä säälittävin jätkä ever, ei helvetti, tuolla on pakko olla maailmankaikkeuden pienin mulkku, kun nussii toisten kuvat kyrvänjatkeeksi.

Öö, nussii toisten kuvat ? Mistä tuo on nuo kuvat kopioinut ?

ljp sanoi:
Öö, nussii toisten kuvat ? Mistä tuo on nuo kuvat kopioinut ?

Siinä jonkun Alanin pökötti ja siinä TeppoPakokaasuahtimen pökötti

Taitavasti käännetty peilikuvaksi taitaa olla aika h4x0r

Liitteet

• pösöt.webp
    pösöt.webp
    62,7 KB · Katsottu: 658
Perkeles, niinpä onkin. Katoin vaan tuolta alanin sivuilta et samannäköinen auto muttei kuitenkaan samoja kuvia. Teppo onkin ovela paskiainen. Btw miks joku haluais ees nussia noin rumasta autosta kuvia.. olis nyt ees väittäny että sillä on bmw z4 tai jotain..

Kyöpeli sanoi:
Amis my ass.Toi jätkä on vielä joku idiootimpi joka on omasta mielestää keksinyt hauskankin jutun

Vähän haiskahtaa siltä, että joku on yrittänyt tehdä huumoria.
(taustalla varmasti myös kateutta Teppoa kohtaan).

"Heti alkuun autoon vaihdettiin vanhan mehupillin tilalle 3,5 tuuman tehoputki. Tehoja tulikin luonnollisesti
reilusti lisää, kasvoihan putken tilavuus monin kertaiseksi."
:rock:
Jospa tässä ny ei kuitenkaa iha tosissaa oltu..tosin parempiaki on nähty.

Ai vittu mitä touhua, on vielä photoshopannu maskista jellonan pois. Tausta ja auto on epäilemättä täysin sama:david: Toi Miken postaus oli kyllä yks parhaimmista, ellei jopa paras:lol2:

Ton on pakko olla samantapainen juttu kuin silloin kun joku oli pistänyt mun puolestani kirjeenvaihto ilmoituksen Barbie-lehteen.
Toisaalta tällä palstalla on nähty aikain saatossa mitä uskomattomimpia "Teppoja", kuten esim. se useamminkin linkitetty pullistelija cityn netistä... :lol2:

ironchef sanoi:
Ton on pakko olla samantapainen juttu kuin silloin kun joku oli pistänyt mun puolestani kirjeenvaihto ilmoituksen Barbie-lehteen.
Toisaalta tällä palstalla on nähty aikain saatossa mitä uskomattomimpia "Teppoja", kuten esim. se useamminkin linkitetty pullistelija cityn netistä... :lol2:

:kuvia:

Mä oon missannu tämän.

Back
Ylös Bottom