Kuka on sali idolisi?

Kaupunki
Rovaniemi
Elikkäs olen koittanut pariinkiin otteeseen etsiä täältä foorumeilta tämmöstä ketjua mut en ole löytänyt muutako punttimimmi puolelta. Eli kuka on idolisi joka sai sali kipinän syttymään sinussa? 'Mut jos tämmönen ketju löytyy jo niin yp voi poistaa :)

Itselläni alkuperäisen poltteen salille sai aikaan Tony Halmeen kirja Jumala armahtaa minä en. Sen luin joskus tosi nuorena kesälomalla ja se sai pikku pojassa kipinän syttymmää. Sit sali harrastuksen jälkeen on tullut esikuvaksi Utti ja Nyyssölä vaikken itse juurikaan kehonrakennusta seuraile enemmänkin voimailua mutta Utin ja Nyyssölän videoista on tullut paljon hyviä neuvoja poimittua omaan treenailuun.

Elikkä laitelkaahan omia idoleita/esikuvia :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tais olla Arnold, Marko Savolainen ym vanhemman ajan tähdet. Nykyään arvostan kovasti näitä entisiä kilpaurheilijoita/bodareita, jotka jaksavat vielä treenata ja pitää itseään kunnossa. Esimerkiksi Hans Fell ja Marko Yli-Hannuksela.

Kipinä mussa syttyi jo pienenä poikana kun katselin Arskan leffoja. Myös isäukko kävi bodailemassa kun olin nuori, joka on varmasti vaikuttanut asiaan. Yksi idoleista on myös Tape Valkonen, jonka saleilla ravasin yhtenään ja häntä siellä paljon näin.

Kyllähän tuo Nyyssöllä suurin vaikuttaja itselläni taitaa olla vaikka nyt ei ole kyllä salilla tullut käytyä miesmuistiin, mutta paljon nyyssölän blogista luetuista treeni/ruokavalio jutuista on jäänyt mieleen sekä tietenkinkin gym vlogieja unohtamatta. Eli nyyssölä on yksi vaikuttaja/esikuva toisena taitaa olla Hietalan Utti eli Hulkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom