Kuka on Hugh Hefnerin räätäli?

Mistä tällaisia aamutakkeja saa? Kiiltävää matskua ja viininpunainen aika must väri. Käyttääkö joku oikeasti tällaisia, eli voiko löytyä jostain Töölön pappakaupasta vai pilailupuotiinko on mentävä?
hugh.jpg

Ja onkohan Hjyyllä reino-tohvelit jalassa vai paljaat varpaat?
Nyt olis Hugh-lookki hakusessa. Ja pääkaupunkiseudulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MeiZi sanoi:
Tulee tietenkin siitä että Hefner on takissaan smoking hot.

Keksitkö muka jonkun muun syyn miksi avasin tämän threadin? :D

Taikasana "tupakkatakki" toi yhden fredalaisen liikkeen nimen (Ruuturouva, 70+ €). "Kotitakki" taas veisi Hakaniemen halliin ja vuosikymmeniä takaisinpäin. Hmm. Aikaa viikonloppuun asti tulla smoking hotiksi. Siihen piippu vielä. Ai jai. Tarvii vielä kärpäslätkän toiseen käteen.

Belmondo sanoi:
Mistä tällaisia aamutakkeja saa? ...
Ja onkohan Hjyyllä reino-tohvelit jalassa vai paljaat varpaat?
Reinot on. Ja tosielämässä se pakottaa ne hekumalliset puputytöt pitämään Ainoja.
:kuvia:
http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/2000/06/01/teemat/muoti/juttu2/sivu.html

Kyllä sä oot sulonen. :love: Mä tiedän mikä sun todellinen motivaatio on: sä oot ostamassa Eugenille joululahjaa!

P.S. Ja todelliset asianharrastajat muistaa sitten vierailla näiden jalkineiden valmistuksen muistolle omistetussa Aino ja Reino -pubissa. Nokialla.

Sun pitaa Belmondo googlettaa tota asua hakusanalla "man of the mansion costume", "ultimate bachelor costume" tai "hugh hefner costume.

Ja EI, me ei Pullan kans leikita Playboy-kartanoleikkeja. Taa osu silmaan halloweenin aikaan kun Pulla ois halunnu mun pukeutuvan Naughty Nurseksi halloweenina. :nolo: ;)

83118-L.jpg

Ny jokainen voi olla tyylikäs.

D*esmannissa näin ton tyylisen takin..musta ja "violetti" oli vaihtoehdot..Naurettiinki kaverin kans et Hefneri takki perkele..sitä piti sitten sovittaa monta kertaa, silloin kesällä se ois maksanu jotain 79(?)e tai jotain tollasta...

Saakeri Eugenin-- mun tupakkatakki vie mut vielä vararikkoon.
Ja mikä ihmeen nenähuuhtelukannu ton Pullan-- öö Faidran liittämän kuvan kädessä on?!

Faidra sanoi:
Taa osu silmaan halloweenin aikaan kun Pulla ois halunnu mun pukeutuvan Naughty Nurseksi halloweenina. :nolo: ;)

:offtopic:

Jokaisen pikkupojan unelma :hyper:

:worship: HEF:worship:

Mun henk.koht idoli!! Ukko on vanha ku nokian ringo ja nukkuu viiden playmaten kanssa joka yo. Can life get any better?? Ja massiiki on jokunen dollari.

Minä muuten näin aivan vastaavan siinä herrasmiesten vaatekaupassa p.esplanadilla! Hieman ennen kämp galleriaa kun tullaan stockan suunnalta. Repesin kun näin moisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom