SUPERCARB 1kg -40%

Kuka kysyi treeniohjelmista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leenam
  • Aloitettu Aloitettu
Lueskelin jotain keskustelua täällä eilisiltana, mutta nyt ei ole aikaa selata kysyjää esille.

Olen itsekin käyttänyt Aino-Maija Kareen kirjaa hakuteoksena kun halusin tehdä omia ohjelmia, mutta tässä toinen oiva teos:

http://www.exrx.net/Store/HK/SculptingHerBodyPerfect.html

Tilasin sen internetistä, tarkista hinta Amazonin ja ExRx:n välillä.

Lisäksi olen hyvällä menestyksellä kysellyt ohjeita Timo Immoselta, mutta hän on nyt lomalla (2 viikkoa). Hän ei tee eikä kommentoi kokonaisia ohjelmia, mutta vastaa konkreetteihin kysymyksiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kiitti vinkeistä leenam! Mä ainakin täällä joskus kyselin vinkkejä hyvän treeniohjelman tekoon. Tänään kysyin sitten wellnessistä (turussa) jotain vinkkejä, vaan ei sielläkään paljoo osattu sanoo mun nykyseen ohjelmaan muuta kun että vois vähän keventää! Ja että kannattas jättä aerobic vähemmälle, jos haluaa massaa kasvattaa!!! :( Sitähän en friikkinä tee.

Pyöriikö täällä muuten paljon turkulaisia punttimimmejä? Olis kiva kuulla millä salille te käytte ja vaikka nähdäkin?! Tuliskohan siitä punttimimmien yhteistapaamisesta totta joku päivä? vai onko kokonaan huono idea?

Maaru on Turusta ja asuu puoliksi sali 82:lla.
Sali missä saa treenata rauhassa,saa huutaa,römytä ja reuhoa. Varmistajia löytyy aina ja muutenkin asiallinen sali.
Fiilikset on siellä kohdallaan.

Tavataan vaan..
;)

Oon siellä sali 82:lla joskus muutaman kerran käynytkin, ja pidin kyllä paikasta. Hinnatkin oli kohdallaan! Se vaan oli auki "huonosti" eli aukes vasta aamulla klo 11. Mutta sinne kai pääsee aikaisemminkin? Nyt ostin kortin wellnessiin kun oon spinning/jumppa-holisti puntin lisäksi. PItää ehkä joskus poiketa sali 82:lla uudestaan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom