Kuka ihailee tosi bodattuja naisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Ai OK, hyvä kun korjasit, kiitos!:)

Suvi Murtola

ion-92: "Suvi oli ensimmäinen (ainut) -57 kg:n sarjassa, ei -52 -kiloisissa."

No, jos näin oli, niin pahastipa on tullut B&K:n lehden toimitus mokailtua. Uusimmassa lehdessä sivulla 54 mainitaan nimenomaan, että alle 52 kilon sarjan voitti ainoana kilpailijana Suvi Murtola. Lisäksi naisten sarjoihin oli tänä vuonna vain neljä kilpailijaa, joista 2 kilpailijaa sarjassa yli 57 kg.

Ja kun noita kuviakin katsoo, mitä B&K:ssa on ko. kilpailusta, voin vain todeta, että artikkelin teksti pitää paikkaansa.

edit: Jaahas, joutuu taas pyörtämään puheensa ja ihmettelemään B&K:n toimituksen tekemiä mokia. Nimittäin, kun pläräsin lehteä hieman eteenpäin, niin sivulla 70, jossa tuloslistat kehonrakennuksen SM 2002 kisoista, mainitaan taas näin:

Naiset + 57 kg:
1. (1.) Karita Valkiala
2. (2.) Heli Heiniö

Naiset - 57 kg:
1. (3.) Suvi Murtola

Naisjuniorit:
1. (4.) Päivi Ranta

(Suluissa naisten sarjojen yhteiskilpailun tulokset)

Eli summa summarum: Todennäköisesti naisten sarjoja oli vain noi kaksi, alle ja yli 57 kg, kuten ion-92 kertoikin. Toisaalta B&K.n toimitus voisi olla hieman tarkempi jatkossa noissa kilpailutuloksissaan, sillä tota artikkelitekstiä nyt lukiessani tajusin, että sen mukaan sarjoja olisi ollut vain yli 57 kg ja alle 52 kg -> mitä tapahtui välisarjalle - 57 kg ja +52 kg? No joo, menee ehkä hieman överiks tää tulosten tulkinta...

Asiasta kukkaruukkuun. B&K lehden suomenkielisessä versiossa on paljon virheitä, oikoluku näyttäisi jääneen kokonaan välistä.

Hippa, sähän voisit tehdä kitkerän sävyisen reklamaation B&K:n toimitukselle niiden lukuisista kirjoitus/sisältövirheistä. Sulla taitaa olla parhaimmat kyvyt tuottaa kunnon vuodatus, kuinka me pakkotoistollakin menemme aivan sekaisin, kun lehden tulokset on toisella sivulla toista kuin pari sivua aikaisemmin. Ja me täällä revitään toistemme peliverkkareita siitä, kuka on oikeessa ja kuka väärässä, vai onko kukaan. Ja sullahan oli jo kokemusta siitä maikkarille tekemästäsi reklamaatiosta :D

Go, Hippa, go!!

Originally posted by Ränämanni
Hippa, sähän voisit tehdä kitkerän sävyisen reklamaation B&K:n toimitukselle niiden lukuisista kirjoitus/sisältövirheistä. Sulla taitaa olla parhaimmat kyvyt tuottaa kunnon vuodatus, kuinka me pakkotoistollakin menemme aivan sekaisin, kun lehden tulokset on toisella sivulla toista kuin pari sivua aikaisemmin. Ja me täällä revitään toistemme peliverkkareita siitä, kuka on oikeessa ja kuka väärässä, vai onko kukaan. Ja sullahan oli jo kokemusta siitä maikkarille tekemästäsi reklamaatiosta :D

Go, Hippa, go!!

:kippis1: Tuumasta toimeen! Eihän täällä Suomessa mikään toimisi ilman mua :lol1:

Järkyttävää katseltavaa. Olen muuten Saagan kanssa samaa mieltä Lenda Murraysta: lihaksikas nainen, mutta erittäin naisellinen. Naisbodauksen kriteereitä sopisi muuttaa, nimenomaan tiukkuutta ei tulisi vaatia. Naiskehoon kuuluu tietty määrä rasvaa, enemmän kuin mieskehoon (vaikka kyllä moni miesbodarikin on melkoinen järkytys). Liika muskeli pois ja sileitä kurveja, esteettisyys ja symmetria kunniaan.

Lenda Murray

Olipa mauttomia (ällöttäviä) kuvia kauniista ja muodokkaasta naisesta. Hänen kotisivullaan oli yksi kaunis kuva jossa valitettaasti ei näkynyt sääret, mutta jaloissa oli kai jotkut saapikkaat.

Minä ihailen ja arvostan myös sitä työn määrää minkä he ovat joutuneet tekemään kroppansa eteen, mutta oma ihanteeni ei ole ihan tuollainen.

Muuten vielä ehkä menisi, mutta noi pikkutyttö ja nahka/kumikuvat oli tosi kammottavia. Fiilikset on kyllä tosi ristiriitaisia kun ko. kuvia katsoo! Miksei voisi poseerata sporttisesti pikkushortseissa ja aurinkotopissa?!?!?!?

Bodatut naiset ehdottomasti! Kehonrakentajanainen voi olla naisellinen ja kaunis vaikka lihasta onkin. Ja Lehtonen on mun mielestä tosi lahjakas.

Täytyy kyllä sanoa, että Lenda Murray näytti useimmissan oissa kuvissa melkoisen upealta :) Minun silmääni tuo lateksi/kumiasu oli oikein sattuva, siinä vielä kroppakin kauniissa kuosissa kuten alastonkuvassakin. :p

Joissakin kuvissa kroppa oli mennyt jo liian massakkaaksi eikä näyttänyt enää hyvältä minun silmääni. :rolleyes:

Juu kyl noi kaks naista mitkä oli niissä ensimmäisissä linkeissä niin ei näyttäny mun mielestä enää kauniilta. Mut kai se on makunsa kullakin. Mut kyllähän tuollaiseen tarttee työtäkin tehdä.

Lenda Murray näytti tosi hyvältä ku kävin sivuilla katsomassa. Mutta ei ole itsestä tulossa samanlaista, laiska ku on. :)

Back
Ylös Bottom