Kuka ihailee tosi bodattuja naisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Ihan tällainen kysymys. Tuolla akkakuvissa on pari kuvaa mun silmiin tosi bodatuista naisista, laitan linkit tähän:

http://www.femalemuscle.com/galleries/marja_lehtonen/

http://www.femalemuscle.com/galleries/christine_envall/98tricep.jpg

Mun mielestä molemmat on ihan järkyttävän näköisiä ja sen menin sanomaan tuolla palstalla ja joku rupes vääntää siihen, että mun asenne on ristiriitainen.

Mutmut, mitä tuumitte? Onko jonkun tavoite olla tosi bodari vai liikkuuko suurin osa fitnesslinjalla? Jotkut myös sanoi toisessa threadissa, ettei ikuna rupea roinaamaan.

Vielä yksi lisäkysymys: onko ristiriitaista kannattaa naisten lihaksenkasvattelua, vaikka tosi bodattu naiskeho herättää inhoa?

EDIT: haluan vielä sanoa, että mä en missään nimessä halua loukata tällä ketään!

Siis aivan järkkyä!

Jos hametta ei olisi päällä niin menisi täydestä miehenä.
Mun mielestä juuri tuollaiset "naiset" ovat kaikkea muuta kun hyvän-näkösiä eikä ollenkaan makuuni.:urjo:
En voi ymmärtää miehiä jotka voivat pitää tuollaista kauniina vaikka pitäisikin lihaksikkaista naisista, eihän tossa ole enään mitään naista edes naamassa!
Eiköhän naisen tulisi kuitenkin edes näyttää oman sukupuolensa edustajalta jos aikoo kerta hameenkin vetää korviin ja pakkelia naamaan!

Ainakaan mun tavoite ei ole olla mikään tosi bodattu eikä kyllä musta sellasta saisi tekemälläkään, kyllä ne tavoitteet ovat jotain ihan muuta. Kyllä nyt naisen pitää naiselta näyttää vaikka lihaksiakin olisi!
Mutta kyllä jotkut fitnesskilpailijatkin näyttävät naamasta miehiltä joten se siitä naisellisuudesta vaikka kroppa ei olisikaan mikään ylibodattu.. sen siitä saa kun vetää roinaa.

Ei mun mielestä ole ristiriitasta kannattaa lihaskasvattelua vaikka naisbodarit inhottaa. Onhan kuitenkin fitness ja bodaus kaksi ihan eri asiaa jossa ovat eri tavoitteet ja kriteerit vartalon suhteen.

On mun mielestŠ ihailtavaa, ettŠ joku on valmis "uhraamaan" noin paljon kroppansa eteen, ja tekeen tyštŠ..
Mutta ei missŠŠn nimessŠ mun naisihanne!
KyllŠ naisen pitŠŠ naiselta nŠyttŠŠ! EikŠ ole ristiriitaista munkaan mielestŠ,
samoilla linjoilla sporttitytšn kanssa

Kaikki kunnia Karitalle, Maijalle ja muille bodinaisille. Itse en olisi myöskään valmis menemään noin pitkälle mutta hienoa että jollain riittää intoa ym ym...... Meitäkin on niin moneen junaan;)

Nainen on nainen ja mies on mies... Välimuodot ei mun silmään näytä hyvältä. Mun kauneusihanne niin naisten kuin miestenkin puolella on treenattu ja lihaksikas kroppa mut liika on liikaa kummallekin sukupuolelle. Natu, naisellinen, treenattu nainen on jees ja sellainen haluaisin itsekin olla. Elikkäs kannatan myöskin lihaksenkasvattelua ja kovaa treenaamista mutta rajansa kaikella. Raja menee varmaan siinä kohtaa kun naisellisuus häviää (eli usein silloin kun roinaus alkaa).

Onko ketään käynyt tuolla yleisellä puolella katsomassa tuota WPF OLMYMPIA CUP voittajaa..... Melekein kun ottaisi vaan hiukset lyhkäiseksi ja meikit pois niin aikas miehiseltä alkaisi näyttää:rolleyes:
Osalla sentään näistä naisistakin on kauniit kasvot ja muutenkin naisellisuutta jäljellä.

Riittävästi kun roinaa, on genitaaleja vaille mies. Ei innosta, vaikka miten haluaisi isot lihakset. Natuna on tuskin pelkoa, että tommoseksi monsteriksi kasvaisi. On järkyttävää, kun nämä sitten silikonein, meikein ja mekoin koittavat naisesta mennä. Näyttävät ihan transuilta.

Ihailen kyllä heidän sitoutumistaan kyseiseen toimintaan, ja arvostan sitä työn määrää minkä he ovat joutuneet näkemään kroppansa eteen.
Valitettava totuus on ettei tuolasita kroppaa nainen voi saada ilman kesvuhormoneja ja muita aineita, naisen kehosta ei yksinkertaisesti voi tuollaista saada ilman aineita.
Ei myöskään vastaa minun naisihannettani enkä voisi itseäni kuvitella tuon näkoisenä.
Lihakset ok mutta mun kehoihanne liikkuu kyllä tuolla fitness maailmassa.

Kaikki lihaksikkaan naiset eivä ole makuuni, esim. tuo Renee Toney on aika kauhea... Valentina Chepinga, Lenda Murray ja Juliette Bergman taas puolestaan ovat minusta tosi hyvän näköisiä! Erittäin lihaksikkaita, mutteivät silti pätkääkään miehekkäitä.

Oma varsinainen ihanteeni on kuitenkin enemmän fitness puolella. Btv, kehonrakennuksen SM-kisoista jäi mieleeni kolmanneksi sijoittunut tumma, lyhyt kilpailija. Muistaakseni nimi oli Suvi... Hän oli mielestäni tosi hyvä esimerkki viehättävästä, naisellisesta ja urheilullisesta naiskehonrakentajasta :) Jos satut liikkumaan täällä punttimimmeissä onnittelut mitalista! Toivottavasti sinut nähdään kisoissa jatkossakin.

Saaga, minullekin jäi mieleen ko. Suvi - olisi ollut mielestäni aineksia parempaankin sijoitukseen, mutta toisaalta, hän lienee kohtuu uusi kasvo (en ainakaan muista aiemmin nähneeni kehiskisoissa), kun taas Karita ja Heli jo "konkareita" eli ehkäpä kokemuksen karttuessa sijoituskin nousee! Oikein kaunis ja naisellinen kehiskilpailijattareksi tämä Suvi, hyvä balanssi muutenkin.

Yleisesti ottaen, ihailen toki hyvinkin lihaksikasta naisvartaloa, mutta itse en olisi valmis kemiallisesti panostamaan niin "kovia piippuun" että voisin kuvitellakaan ko. lookiin pyrkiväni. Minulle riittää natu-fitness-linja. Osin kyllä jo jotkut fitnessmimmitkin ovat vetäneet liikaa roinaa(en nyt sano että vähänkään olisi OK!), alkaa olla kroppa kuin kehonrakentajalla...mielestäni surullinen kehityssuunta lajissamme!:( Kehis on kuitenkin toinen laji altogether, vaikka taatusti yhtä kova tai kovempikin kuin fitness! Naiskehonrakentajat ovat kevyissä sarjoissa mielestäni edelleen aika OK-näköisiä, raskaassa sitten taas...:eek:

Suvi, olet loistava!

pidän myös suvin kropasta. kovassa kunnossa tyde kyllä, ja luonnossa hyvin kaunis.ehkäpä sen takia, koska suvi on pienikokoinen..=) ja tiivis pakkaus, moni naikkonen tuolla näyttää vähän pumpatulta..

hyvä suvi!!:)

Kehisnaiset alkaa olemaan niin ääripää, että sille linjalle en itse lähtisi. Kasvotkin näyttää niin miehisiltä ja naisellisuus katoaa... Kuitenkin arvostan suuresti sitä kovaa intensiivistä työtä ja panosta mikä kehonrakennukselle on annettava, jos meinaa menestyä.

Fitness on oma elämäntapani... :)

Siis...öääh...örgh...tuo ensimmäinen naikkonen oli melkoinen pakkaus..mutta kun katsoin tuon toisen naisen,ensimmäinen lause, joka mieleen tuli,oli "Jos tuo on nainen,minä olen Pietari Suuri.." En ainakaan itse ole ihan noin lihashakuinen,mutta jos itse on sujut itsensä kanssa tuolla ulkonäöllä,niin ollos hyvä vaan, mutta uh sentään..säikähdin oikeen kun ruudulle hyppäsi.

Tähän roinahommaan vielä,että ajan myötä (vuosien päästä) saattaisin kuvitella käyttäväni ehkä efuja,mutta sen rankempaan en rupea,nämäkin sitten vain piristeeksi,jos muu ei auta.

Kyllä nuo Suomen naisbodarit (ainakin noi, jotka kisas SM:ssä) ovat naisellisia ja hyvännäköisiä. Eivät ole yltiöbodattuja ainakaan mun silmissä :)

Hmmmm....

Noita kuvia katsellessa tuli mieleen, että tavallaan surullista, että joku nainen on valmis pilaamaan elimistönsä horpuilla. Ei se koko mua niinkään haittaa, mutta ne leukaperät...

En muutenkaan kannata mitään aineita, jotka tekevät enempi vähempi pidempiaikaisia muutoksia fysiikalle tai psyykelle.

Ymmärrän, että tietyissä ammattilaispiireissä (enkä puhu pelkästään kehonrakentajista vaan esim. jääkiekkoilijoista) on pakko käyttää yhtä sun toista, jotta menestyisi, mutta itse en sellaiseen ryhtyisi.

No, jokainen saa päättää mitä omalla kropallaan tekee, toivottavasti jokainen myös ymmärtää, mitkä seuraukset niillä teoilla on... Kaikkien kohdalla kun en olisi siitä ymmärryksestä ihan niin varma.

Kaikesta huolimatta rakkaudella,
Kutri

Kovasti on nyt ollu Suvista juttua...sitä jäin ihmettelemään että eikös kyseinen Suvi ollut ainut kilpailija 52 kiloisten sarjassa?Ja näinollen voittanut oman sarjansa?Ainakin B&K lenhden mukaan...

Juu, niin taisi voittaa, overall-arvosteluissa oli kolmas, jos oikein muistan. Eihän lavalla ollut kuin 4 naista, joista 1 nuori, 1 52kg ja 2 57kg....siis muistaakseni, en nyt tarkistanut tätä mistään.

Originally posted by kutri
Hmmmm....

Noita kuvia katsellessa tuli mieleen, että tavallaan surullista, että joku nainen on valmis pilaamaan elimistönsä horpuilla. Ei se koko mua niinkään haittaa, mutta ne leukaperät...

Olen samaa mieltä. Mulla on ainakin ihan omasta takaa sellaiset hormonivuoristoradat (joita tosin yritetään tasoittaa e-pllereillä) etten kyl mitään ylimääräistä ottaisi. Leukakin on tarpeeksi jykevä omasta takaa :lol1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom