Kuinkas moni ottaa tatskan kesäks?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyvis3
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Tiedän, että tääl on jo olemassa tatskakeskustelu, mut aattelin, että tää olis nyt ajankohtaista...

Ite tulin just äsken tatuoijalta ja otin kumpaankin lapaluuhun tosi ilkeän näköset Pittbullit!
Oli sen verran ilkeet, et tyttöystävä veti herneen nenään :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tarkotus olis heti ku pystyy (eli tulee ikää 18)
saattais meinaan äippä vetästä isommankin herneen nenään jos tulisin kotio koirat selässä :nolo:

noin 10 vuotta oon persaukisena haaveillu tatuoinneista ja symmetrian miehenä olen suunnitellut että pitää ottaa molempii rintoihin,käsivarsiin ja selkään ja ehkä kyynärvarsiin myös. Ensimmäisenä ottaisin joko selän tai rinta tatskat.....Mitää mallia en vielä ole suunnitellut sen enempää mutta tatuointia olen halunnut jo niin kauan kuin muistan. Nyt kun on duunit ja alkaa opiskelut olla loppusuoralla (eli tili juoksee) niin rahaa saattas olla tuonkin haaveen toteuttamiseen.

Jos tälle kesälle on hakkaamassa kuvaa ihoon, alkaa olla aika myöhäistä. Biitsille ei ainakaan uuden kuvan kanssa paljon kannata mennä ainakaan pariin kuukauteen. Tai ainakin muistaa suojata sen kunnolla!

Syksyllä sitten ei kannata ottaa kesäksi on niin kova tulehdus riski ja ei voi ottaa aurinkoa tai saunoa muutamaan päivään.

joo, voishan sen kesäks just ottaa ja sit syksymmällä pois.
kesällä se just näkyy paremmin ja saa respectiä kadulla kun ottaa oikeen ison ja ilkeen kuvan..siistii just mennä vaik piitsille kun on lihaksii ja sit viel hiton siisti tatska just kesäks otettu

Supaman sanoi:
joo, voishan sen kesäks just ottaa ja sit syksymmällä pois.
kesällä se just näkyy paremmin ja saa respectiä kadulla kun ottaa oikeen ison ja ilkeen kuvan..siistii just mennä vaik piitsille kun on lihaksii ja sit viel hiton siisti tatska just kesäks otettu

No jätkä voi sit ottaa jonku hennahässäkän :D
No ei... ite otin noi kuvat ainakin ihan omaksi huvikseni... ei ne ehdi kesäks kunnolla parantua ja toisekseen jos niittä haluisin kauheesti näytellä, niin olisin varmaan ottanu kuvan jonnekin näkyvämpään paikkaan.

Olin harkinnu kyseisiä kuvia jonku kaks vuotta, nyt vaan sain ne vihdoinkin otetuks, ku tuli sopiva rahatilanne... :thumbs:

Joskus teki mieli ottaa, mutta nykyään kun melkein kaikilla on jonkinlainen tatska niin haluan erottua joukosta ja olen ilman. :rock:

Heinäkuussa tulee 2 uutta tatskaa. Niskaan ja jompaan kumpaan pohkeeseen. :rock:

onion sanoi:
Joskus teki mieli ottaa, mutta nykyään kun melkein kaikilla on jonkinlainen tatska niin haluan erottua joukosta ja olen ilman. :rock:

Eipä niitä kuvia muiden takia pidä ottaa. Itselleni kuva on hyvin henkilökohtainen ja siksi uniikki...Meikäläistä ei kiinnosta muiden motiivi koristella kroppaansa, muotiasia tai ei.

Penneck sanoi:
Eipä niitä kuvia muiden takia pidä ottaa. Itselleni kuva on hyvin henkilökohtainen ja siksi uniikki...Meikäläistä ei kiinnosta muiden motiivi koristella kroppaansa, muotiasia tai ei.
Juu ei niitä muiden takia otetakkaan, enkä sitä tarkoittanutkaan. Tarkoitin että tatuointien yleistyttyä on oma into niihin tippunut. :)

Syksyllä ois tarkotus ottaa. Suunitteilla on ollut viimeset pari vuotta. Aina kun on ollut rahaa niin olen pistänyt ne johonkin muuhun. Saas nähä miten käy tänä syksynä.

Tämä ottaa polttotatskan heti kun Helsingin suunnalle pääsee indeed! :rock: :whip: (juu tiedetään, kipeetä, auts, kyllä, tajuan vaarat, ja ei, ei ole ensimmäinen polttis ;) )

no mut jos nyt ihan oikeesti puhutaan niin olen mä monta vuotta kuvaa ajatellu mut en ole oikeen saanut päästäni selville sellasta kuvaa joka mulle jotain merkkais...mä nimittäin haluun et sillä ois mulle jokin tietty merkitys. En halua vaan ottaa tatskaa siksi että se on hieno tms..
nyt on siis vielä parempi olla ilman ja miettiä...

Ei ole, eikä tule! En käsitä tatskahommia ollenkaan... Toisaalta jos joku haluaa laittaa, niin siitä vaan. Onneks kaikki eivät ole samanlaisia kuin minä :D::

Mielestäni ainoat koristeet miehellä saa olla kihla-/vihkisormus, ja armeijan tuntolevy. :whip: Hiihtäjille, ja muille asian tarpeelliseksi näkeville sallitaan kaulassa roikkuva risti.

on kyllä vakavasti harkinnassa. olkapäähän joku tyylikäs kuva, en oo vielä päättäny mikä..

Elchubagabra, miksi hiihtäjät saavat pitää ristiä??? Risti kertoo yleensä uskosta, miten se liittyy milläänlailla hiihtoon?

Elchubagabra sanoi:
Ei ole, eikä tule! En käsitä tatskahommia ollenkaan... Toisaalta jos joku haluaa laittaa, niin siitä vaan. Onneks kaikki eivät ole samanlaisia kuin minä :D::

Mielestäni ainoat koristeet miehellä saa olla kihla-/vihkisormus, ja armeijan tuntolevy. :whip: Hiihtäjille, ja muille asian tarpeelliseksi näkeville sallitaan kaulassa roikkuva risti.

Näin on, tosimies ei mitään krumeluureja kaipaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom