Kuinka vietätte krapulaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ah tätä ihanaa oloa. Kuinka porukka viettää krapulaa ja millä poppakonsteilla sitä on yritetty hiillostaa pois?

Oma perusdarra hoidetaan kotisohvalla Juissia lipittäen. Usein ei hirveästi tule syötyä ennen puoltapäivää. Joskus olen yrittänyt saunoa krapulaa pois, mutta eipä lähtenyt :puntti:
Tänään olisi vielä salibandypeli klo 18.00 :dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ah tätä ihanaa oloa. Kuinka porukka viettää krapulaa ja millä poppakonsteilla sitä on yritetty hiillostaa pois?

Oma perusdarra hoidetaan kotisohvalla Juissia lipittäen. Usein ei hirveästi tule syötyä ennen puoltapäivää. Joskus olen yrittänyt saunoa krapulaa pois, mutta eipä lähtenyt :puntti:

Saunomalla "kiva saunoa kun kropasta ei irtoa pisaraakaan hikeä :)
Vital mustaherukkamehua + armoton kasa meetwurstileipiä siinä meikäläisen tän päivän plääni -> tosin nyt vähän olo että saatanpa ottaakkin pari olutta ni voisi olo kohentua.

Luulisi että olisi hakutoiminto tullut jo tutuksi kun on vuonna 2004 rekkautunut Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

HAKU

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom