Kuinka usein ohjelman vaihto`

Heips!

Postitan nyt ensimmäistä kertaa ja tiedän kyllä, että tästäkin on ollut juttua, mutta toivon, etten saa "etsi söörtsillä" -tyylisiä vastauksia.

Olen 18-vuotias ja treenannut muutaman vuoden. Vii

Vaihda sitten kun tuntuu hyvältä, jakoa ei edes periaatteessa ole pakko vaihtaa. Otat uusia liikkeitä mukaan korvaamaan vanhasta jotain ja vaihtelet vain sarjapituuksia.

Kielimies sanoi:
Heips!

Postitan nyt ensimmäistä kertaa ja tiedän kyllä, että tästäkin on ollut juttua, mutta toivon, etten saa "etsi söörtsillä" -tyylisiä vastauksia.

Olen 18-vuotias ja treenannut muutaman vuoden. Vii

Sori, että postasin vahingossa keskeneräisen viestin. Olen treenaillut muutaman vuoden - ja asianmukaisesti vasta alkuvuodesta. Kesällä sovelsin Saken ABC-ohjelmaa ja sain penkkimaksimini nostetuksi 95 kilosta 107,5 kiloon. Sitten tein kolme viikon ajan koko kropan läpi kolmesti viikossa, ja elokuun pari viimeistä viikkoa treenasin massapainotteisesti soveltaen 2*6-systeemiä, kunnes sairastuin. Tarkoituksenani oli treenata massaspesifisesti kuukausi tai pari ja sitten siirtyä jälleen hyviin toimineeseen ABC-ohjelmaan. Kuulostaako järkevältä?

Flunssa on nyt kiusannut minua kaksi viikkoa - ja kolmas taitaa olla edessä. :curs: Olisiko teillä antaa jonkinmoisia suosituksia palautusviikosta, jolla voisin mahdollista saavuttaa vanhan tasoni? Ainakin viimeksi kun sairastelin, tulokset tipahtivat aika rajusti. Ennen flunssaani olin 2*6-sovelluksessa 95 kilon raudoissa, ja maastavedossa maksimini oli ehtinyt nousta 160 kiloon vaihtelevilla treenimetodeilla, esim. treenillä, jossa sarjamääriä kasvatetaan viikottain, 3*5, 4*5 ja 5*5 + kevyt.

Treenijakoni ABC-aikana: ma kova penkki+vatsa
ti jalat+haius
ke lepo
to selkä
pe kevyt penkki+vatsa
la-su lepo

Vaihdat silloin ohjelmaa kun kehitys lopahtaa tai motivaatio laskee hinkata samalla ohjelmalla.
Itselläni tulee hinkattua samoilla ohjelmilla yleensä kauan aikaa(tällä hetkellä n 1,5-vuotta samalla, eikä loppua näy), jokin yksittäinen liike saattaa silloin tällöin muuttua.

Itellä tulee kans tehtyä tuota penkkiä saken abc jutskan mukaan ja hyvinhän se potkii.

Back
Ylös Bottom