Kuinka tosissaan otatte lihasten kipeytymisen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ole nyt kauhean varma kuuluuko tämä tänne, mutta...

Jos teillä on vähän niskat jäykkänä tai pientä nivelsärkyä, niin jätättekö herkästi treenaamisen väliin? Itse ainakin treenaan ainakin vain ja ainoastaan hyvävointisena, mutta mietin olenkohan vähän liian nössö? Asiaa voi tietenkin katsoa kahdesta eri näkökulmasta: Toisaalta särkeviä lihaksia ei välttämättä ole terveellistä rasittaa, mutta toisaalta lihastreeni voi juuri silloin kuntouttaa niitä.

Sen verran ajankohtainen aihe mulle, että tässä on ollut puolisen viikkoa niskat aika jumissa ja päätä särkenyt, ja treeni on väkisinkin jäänyt välistä. Poden huonoa omatuntoa.

Jos sitä jättäis aina treenit väliin, ku jotain paikkaa vähän kolottaa, nii ei sitä pääsis ikinä treenaa ;-))

Kyl sen nykyään suunnilleen tietää, et onko ohimenevää jomotusta vai jotain outoa pahempaa.

Niskan jumitus tai "normaalilihaskipu" niin ei siinä mitään, menen jumpalle. Jos päätäkin särkee, niin yleensä jään himaan.

Sitten taas jos joku nivel tai muu "oudompi" kipu on.... No riittää kun lukee vähän tätä osiota.. "olkapäätä särkeny 3kk, olin viikon pois salilta, ei parantunu, mikä siinä on vikana?" Eli sellaisissa asioissa en pelleile. Olkapäävaivoissa itsellä meni vuoden vaihteessa melkein kuukausi pois salilta.

Kahden viikon takainen sairaalareissu jumiutuneen niskan takia, saa mut nyt jättämään ainakin hyppynarun kipeällä niskalla lopuksi elämää.

Meinaan sen verran pahat ongelmat tuli kun ilmeisesti hermot jäivät puristuksiin tms.

Ja pahempaan kuntoonhan siellä sairaalassa menee, kun ryhtyvät selkäydinnesteitä imemään ;) Ei hauskaa, ja tulikin pitkä paussi treeneihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom