Vähitellen kasvattaa sitä lenkin pituutta ni ongelmia ei pitäs tulla... niin ja muistaa kuunnella sitä omaa kroppaa. Välipäiviä kannattaa pitää lenkkien välissä ihan reilusti. Ite oon menny aikalailla fiiliksen mukaan. Lenkille olen menny sillon ku jalat tuntunu siltä, että kestävät juosta. Hyvät ja reilusti vaimennetut kengät on mielestäni myös melkolailla välttämätön edellytys.
Ite olen juossu 2 puolimaratonia yli 110 kilosena. Viime kesänä hölkkäsin täysmaratonin, lähtiessä painoa oli jotain 108kg aikaa meni se 5.15.
Jos vain pystyy ni heti alussa kannattaa lopettaa omien juoksutulosten vertailu yli 20kg kevyempien kanssa. Itellä ainakin juoksuvauhdin kehitys on ollut todella hidasta/olematonta verrattuna näihin keveisiin.
Ite olen juossu 2 puolimaratonia yli 110 kilosena. Viime kesänä hölkkäsin täysmaratonin, lähtiessä painoa oli jotain 108kg aikaa meni se 5.15.
Jos vain pystyy ni heti alussa kannattaa lopettaa omien juoksutulosten vertailu yli 20kg kevyempien kanssa. Itellä ainakin juoksuvauhdin kehitys on ollut todella hidasta/olematonta verrattuna näihin keveisiin.