Kuinka nopeasti tulos paranee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maiju
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan tällaista threadia ollut? Jos on, niin laittakaapa linkkiä oikeeseen suuntaan?

Eli itsellä tavoityeena, niinkuin monella muullakin, on saada jonain päivänä oma paino penkistä (on muuten tosi hyvä syy pitää se oma paino kurissa ;) )

Ja siis varsinainen kysymykseni; Kuinka nopeasti teillä on penkkitulos noussut? Ja kuinka moni penkkaa jalat penkillä...itse penkkaan niin...

Tulokset tällä hetkellä vasta tasoa, että 40 kilolla saan 10 toistoa... Kyllä se tästä :)

Mulla meni aika tarkkaan 2 vuotta, kun sain oman painon ylös (tuolloin 65kg). Nykyään on painoa jo pikkasen enempi, mutta onneksi penkkitulos on kehittynyt nopeammin kuin elopaino :D

En IKINÄ penkkaa jalat penkillä. Minusta sillä tavoin ei saa selkää mukaan nostoon, ja olo on muutenkin hutera silloin, kun vääntää kovia sarjoja.

Originally posted by PMLats
En IKINÄ penkkaa jalat penkillä. Minusta sillä tavoin ei saa selkää mukaan nostoon, ja olo on muutenkin hutera silloin, kun vääntää kovia sarjoja.

Entä jos ei yletä jalat tukevasti maahan? Olen sen verran lyhyt ettei jalkoja saa lattiaan tarpeeksi tukevasti ja sitten satuu selkään. Jalat penkillä on kyllä huteraa, mutta minkäs teet. Lyhyet ihmiset vaatii matalampia penkkejä!!!!!!! ;)

Originally posted by tiinuli
Entä jos ei yletä jalat tukevasti maahan? Olen sen verran lyhyt ettei jalkoja saa lattiaan tarpeeksi tukevasti ja sitten satuu selkään. Jalat penkillä on kyllä huteraa, mutta minkäs teet. Lyhyet ihmiset vaatii matalampia penkkejä!!!!!!! ;)

Hyvä pikkumiehet!:D :D :D :kippis1: t:153

Öööhh... No yksi vaihtoehto on laittaa levypainot jalkojen alle siihen penkin viereen. Esim. voimanostokisoissahan lyhyt kilpailija saa sellaiset korokkeet jalkojen alle. Itse laitan nykyään levypainot jalkojen alle ylätaljaa tehdessä. Vaikka pituutta löytyykin, niin ainakin meidän salin ylätaljoissa on ne penkit pirun korkealla.

Originally posted by PMLats
Öööhh... No yksi vaihtoehto on laittaa levypainot jalkojen alle siihen penkin viereen. Esim. voimanostokisoissahan lyhyt kilpailija saa sellaiset korokkeet jalkojen alle. Itse laitan nykyään levypainot jalkojen alle ylätaljaa tehdessä. Vaikka pituutta löytyykin, niin ainakin meidän salin ylätaljoissa on ne penkit pirun korkealla.

Kiitos vinkistä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom