Kuinka monta kertaa olet katsonut saman elokuvan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Memento
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Takakäsi sanoi:
Teukan "Under Siege" ainakin 10 kertaa ,kyllä luit oikein, 10 kertaa. Olen ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan.Varsinainen "pain in the ass cook" :jahas:

- You some kind of special forces guy or something?
- No, I'm just a cook!
:jahas:

- Goddamn cook's a SEAL?! :eek:
- Shut up and listen! Expert in fire arms, martial arts, explosives......

Osaan varmaan ulkoa koko leffan :D

Muistan kerran pikkupoikana katsoneeni erään skeittileffan viikon aikana yli 20 kertaa. Olin serkulla kylässä Karhulassa. Itsellä oli hiihtoloma, mutta maalaisilla loma oli viikkoa myöhemmin. Kun serkkupoika lähti aamulla kouluun, niin meitsi kömpi olkkariin katsomaan skedeä. Elokuvan nimi oli muistaaksen Trasher-skeittijengi. Tuon kun jostain löytäisin, oisin ikionnellinen! Vois olla rankka nostalgiatrippi! :hyper:

American Psycho, se jaksaa aina viehättää. Katsonu sen 8-9 kertaa.
Lisäks Demolition Man ja Die Hard 3 ovat leffoja joita on tullut katsottua lähemmälti 10 kertaa.

neutraali sanoi:
todella monesti tullut katsottua seuraavat elokuvat: the terminator, uuno turhapuroja, banaani pojat hulahula saarella, kultainen lapsi, kyttäkaksikko, rocky 4, ponterosa, mies ja alaston ase,boyz n the hood, predator, beetle juice ja onkait niitä vaikka millä mitalla mutta ei saa nyt päähän.

:hyper: Anteeksi, mutta nyt kyllä repesin. Banaani pojat hulahula saarella... :D En ole koskaan kuullutkaan, mutta on varmasti elokuvataiteen todellinen helmi.

Edit: Ja ettei menisi aiheen sivusta, niin itse olen nähnyt useampaan kertaan lukemattomia elokuvia. Yli 10 kertaa olen ainakin nähnyt mm. Starship Troopers (varmaan 20+ kertaa), Tähtien Sota-alkup. trilogia (varmaan 30+ kertaa), Terminaattori 1&2, Blade Runner, Alien 4 Resurrection, Kummisedät...

Tomppa85 sanoi:
:hyper: Anteeksi, mutta nyt kyllä repesin. Banaani pojat hulahula saarella... :D En ole koskaan kuullutkaan, mutta on varmasti elokuvataiteen todellinen helmi.

Todellinen klassikko! kannattaa katsoa! Pesee monet "kulttileffat" mennen tullen :thumbs:

Tomppa85 sanoi:

...
bud sepencerin ja terence hillin yksi lukuisita klassikoista ja ääni tehosteet ovat kohdallaan :D

:offtopic:
Monen listalla näyttää olevan Blade runner. Mistähän Suomessa sais ton ostettua? Neljän eri nettiliikkeen sivuja kattelin, mutta missään ei sitä ollut... :(

PitkäKuumaKesä, Kummeli Kultakuume, Pulkkinen: Don´t push the river on katottu jokainen vähintään kymmeneen kertaan ja aina pitää nauraa yhtä paljon!!

neutraali sanoi:
bud sepencerin ja terence hillin yksi lukuisita klassikoista ja ääni tehosteet ovat kohdallaan :D

Osaatko kertoa englanninkielisen nimen? Kiinnostaisi tutustua tähän ihmeleffaan. :D

BadTaste sanoi:
:offtopic:
Monen listalla näyttää olevan Blade runner. Mistähän Suomessa sais ton ostettua? Neljän eri nettiliikkeen sivuja kattelin, mutta missään ei sitä ollut... :(

No ainakin joistain videovuokraamoista pitäisi löytyä. Kumma kyllä cdon:istakaan ei löytynyt dvd:tä. Netissä sitä on jaossa myös, mutta piratointiahan ei tueta.

Olisi muuten korkea aika, että tuosta klassikosta julkaistaisiin remasteroitu versio.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Indiana Jones ja viimeinen ristiretki on tullut katsottua varmaan joku 15-20 kertaa. Star Warsit 4-6 myös aika monta kertaa vahdattu.

Turpiin vaan ja onnea. Myöskin todellinen helmi.

Kyllä Rocky IV:tä on varmaan eniten tullu kytättyä. Varmaan jotain 40 kertaa. (I must break you)

Mutta mutta, eikö Pakkikselta löydy yhtään etelä-pohjalaisia. Pohjanmaa elokuvaa meikä ainakin on viime aikoina eniten vahdannut ja sen vuorosanoja opetellu.

Jahas, pitkän (treeni)tauon jälkeen aloitetaan tästä pikku gallupista uudestaan...
Olin noin 10 vee kun jäin koukkuun elokuvaan nimeltä Conan The Barbarian. Siitä alkoi lihan ja raudan salaisuuden etsintä!!!

Niin joo, ja y.m. elokuvan olen arviolta nähnyt noin 50 kertaa

Kirjailija Kalle Päätalon nuoruusvuosista kertovan Nuoruuteni Savotat (ohjaus: Mikko Niskanen) olen katsonut ainakin sen sata kertaa. Mielestäni ehdottomasti paras kotimainen leffa.
Mainittakoon vielä että olen lukenut koko Iijoki-sarjan kahdesti.

Pitkä kuuma kesä kuusi kertaa ja Die Hard 2 kolme kertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom