Kuinka moni Punttimimmi ottaa Pakkotoisto-paidan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

Kuinka moni punttimimmi haluaa Pakkotoisto-paidan?

• Haluan, kokoa XS

Votes: 0 0,0%
  • Haluan, kokoa S

• Haluan, kokoa M

• Haluan, kokoa L

• En halua Pakkotoisto-paitaa

• Total voters
    0
Kuinka moni Punttimimmi ottaa Pakkotoisto-paidan? Lisää paidasta tässä threadissa. Kartoitetaan vähän, että kuinka paljon pitäisi tilata pieniä kokoja, esim XS-, S- ja M-kokoja.

Lisäys: miehet EIVÄT äänestä tähän gallupiin. Viikon jäähy kaikille miespuolisille äänestäjille.

Originally posted by Hippa
Eka pitää nähdä kuva ja kuulla hinta. Päätös tulee sitten. Jepjep :)

Just näin. Tavallisenmalliset t-paidat jää kumminkin mulla aina kaappiin käyttämättöminä kun näyttävät lähinnä teltoilta mun päällä... Mut jos paidan malli on kiva niin sit vois miettiä asiaa. :)

Äänestin M-kokoa, mutta onko mahdollista tilata 2 erikokoista paitaa, yksi M ja yksi S? Löysempi treenipaidaksi ja tiukempi poseerauspaidaksi... eiku :p

Makso mitä makso, on se saatava. Mie olen heikkona T-paitoihin. Jos sitten väri tai muu ei niin miellytä, voihan sitä pitää vaikka mökkipaitana. Eiköstä tuo paita toimisikin hyvin Foobarin ehdottamana tuntomerkkinä "Pakkotoisto-tribe:n" jäsenien välillä? Jos joskus myöhemminkin sitten tulee miitinkejä, tämä paita iliman muuta joka mimmillä päälle. Tähän lähimpään eivät paidat vissiin kerkiä tulla. Enkä mie pääse föliyyn, aargh!:mad2:

Mahtuiskohan Tiukkikselle M-koko... Sitä nyt kuitenkin äänestin. Sellaiset perus-t-paidat kyllä sopivat päälleni tosi huonosti. Peräänkuulutan sellaista istuvampaa mallia naisille (ja miksi ei miehillekin :D ). Jos se olisi jotain joustavaa materiaalia ei koonkaan pähkäileminen olisi niin vaikeaa :p

Otan paidan mutta mieluiten se saisi olla leikattu istuvammaksi, siis vyötäröltä kapeampi strech-paita. Ei taida kuitenkaan olla... No, ehkä se treenipaitana menisi. Mieluusti hienoa paitaa pitäisi vain salin ulkopuolellakin :cool:
Hommatkaapa seuraavaksi sellaisia tiukkoja paitoja niin menekki on naisten keskuudessa taattu :D

Mulla on ollu käytössä kaksi Pakkotoisto T-paitaa. Harmi vain ettei aikaisemmin ollut tarjolla M kokoa pienempää. Tykkään enemmänkin treenata hihattomissa topeissa, kun persettä peittävissä löysissä T-paidoissa... Joten jos naisille hommataan pienempiä paitoja, niin voisivat olla vähän eri mallia ns. "baby-T", sellaista vartalonmyötäistä ja lyhyttä mallia:)

Vois joo ottaa treenipaidaksi jos saa just istuvaa mallia. Tavallisen malliset kun jää yleensä aina kaapin pohjalle. Mutta xs tai s kokoa, riippuu just mallista.

Minulle myös:D Tosiaan semmonen tiukka paita naisille ois aika jubu...taitas olla melko haluttu!!! Onko nää paidat fruit of the bloomin paitoja?! Tietäs koon paremmin, mut otan sen S-koon kuitenkin!

S-koko kiitos..tai xs...riippuu miten isojen ihmisten kaavoilla on tehty :D
Onko nämä niitä paitoja joissa lukee selässä "Tämä liha ei kuria tottele" ? olisi nimittäin helvetin hyvä jos olisi juuri näitä! :)

Back
Ylös Bottom