Rohkeus ei vain taida riittää. Olen saanut ihan kohtalaisia tuloksia: penkistä 90kg, maastavedossa enkä kyykyssä en ole kokeillut ykköstä, mutta sarjoja teen maastavedossa 100kg:lla ja kyykyssä 110kg:lla.
Haluan sanoa aivan samaa edellinen! Eli jos et kuulu super-raskaaseen sarjaan noilla sun tuloksilla tasan tarkasti kehtaa mennä kisoihin. Tietysti menee jonkin aikaa, ennenkuin saa täyden hyödyn "apuvälineistä", mutta voimaa/tekniikkaa siellä kisoissa mitataan. Apuvälineistä saatava hyöty on vain plussaa sen päälle. Siis ehdottomasti nyt ottamaan yhteyttä seuroihin, jos voimanosto kiinnostaa. Sieltä saat asiantuntevaa ohjausta. Seuroissa yleensä kaivataan naisnostajia mukaan, sillä kisoissa kulkeva joukko on todella pieno verrattuna miehiin.
Ja ihan vertailuksi todettakoon, että vaikka omat tuloksena ovat vielä täysin mitättömiä olen jo alkanut kerätä rohkeutta ekoihin kisoihin, ehkä jo tänä vuonna?!? Siellä sitä oppii ja kaikilla on joskus ollut ekat kisat. Olen myös ajatellut niin, että jos ensin treenaisin kymmenen vuotta, olisi tavoitteetkin jo niin korkealla, että pettymys olisi todella suuri, jos tavoitteita ei saavutettaisikaan... Nyt tavoitteena lähinnä lähteä katsomaan, miten homma toimii. Eli nyt härkää sarvista!