Kuinka kauan kesti päästä kuntoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diio
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin kysellä teiltä mimmit, että kuinka kauan teiltä kesti päästä ns. bikini fitness- kuntoon.
Tietenkään läheskään kaikki eivät sitä tavoittele, mutta ehkäpä tiedätte, mitä tarkoitan.
Ja aloitetaan ajanlasku vaikkapa siitä, kun harjoittelu ja ravinto oli kohdillaan.

Itse olen aloittanut nyt PT:n kanssa viisi jakoisella ohjelmalla. Tietysti myös ruokavalio on PT:n
suunnittelema. Noudatan hänen ohjeitaan lähes orjallisesti. Aina en kuitenkaan pysty syömään ihan kaikkea,
mitä pitäisi. Mitoiltani olen 163cm ja 59kg. Lähtökunto on kuulemma hyvä.

Kauanko luulette, että joudun odottamaan. Ennenkuin näen rasvattomamman ja lihaksikkaamman itseni?

Kauanko luulette, että joudun odottamaan. Ennenkuin näen rasvattomamman ja lihaksikkaamman itseni?
No sehän on ihan täysin lähtötasosta/tilanteesta sekä tavoitteista kiinni. Ja 100% vaikutus on myös sillä miten hyvä ohjelma ja ruokavalio sulla on ja noudatatko sitä 100 %.sesti vai et. Tuollainen kunto vaatii AINA sen 100 % sitoutumisen ja tekemisen.

Lihas kasvaa hitaasti, rasvasta on helppo päästä eroon.

"Kunto" on hyvin suhteellinen käsite. Multa kysytään välillä salilla että kilpailenko johon vastaan en toudellakaan, koska mielestäni en vielä omaa tarpeeksi hyvää kuntoa kilpailuun, tai ees kotipeiliin vaikka massaa on tullutkin kovaa tahtia yli odotetun. Bodybuilding.com sivustolta voit löytää näitä ihmeellisiä trasformaatio tarinoita, niitä on kyllä mukava lukea, ja jengi on selvästi tehnyt kovan työn, pää kovana :)

Back
Ylös Bottom