Kuinka kauan kestää, että napaläväri umpeutuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diva
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Mulla on ollut napalävistys noin 2,5 vuotta, josta noin 2 vuotta siinä on ollut hopeinen/kirurgiteräksinen koru. Siis käsittääkseni tappi ja yläpallo on kirurgiterästä, alaosa hopeaa. No, nyt olen ilmeisesti saanut nikkeli(?)allergian, koska napa on aivan punainen ja yläreunassa on pieniä "rakkuloita", joista tulee nestettä... Eli koru pitäisi ottaa pois, mutta titaanikoru, joka lävistyksessä oli ensikoruna on tietysti hukassa. Tietääkö kukaan, kauanko reiän kestää olla ilman korua, kun en haluaisi sen menevän umpeen? Pari päivää, viikon, kauemmin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[mod]Seuraavasta yhtä älykkäästä vastauksesta saat, Steven, tertullisen banaaneita. Järki käteen postauksissa. - Sumu[/mod]

Riippuu ihan mistä roikkuu. Joillain menee kulmastakin päivässä parissa tukkoon, itselläni ei edes 2 viikossa.

Tuo on varmaan todellakin erittäin yksilöllistä. Tiedän muutaman ihmisen, joilla iho ei ole sietänyt napakorua lainkaan ja reikä on mennyt umpeen vaikka koru on ollut paikallaan, koru vaan on työntynyt pois.
Toisilla voi sitten varmaan kestää viikkojakin.

Epäilisin kuitenkin, että ei se ihan heti umpeen mene, kun on kuitenkin muutaman vuoden jo ollut.

Minä jouduin ottamaan leikkauksen takia napakorun pois. Parin päivän päästä reikä oli mennyt umpeen. Lävistys oli ollut parisen vuotta.

Kiitos vastauksista, kävinkin tänään ostamassa uuden entistä ehomman korun, eli ongelma ratkaistu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom