Kuinka kadota jäljettömiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu
Mniska sanoi:
ei taida mikään maksaa käteistä, esim, kela, sossu, laillinen työnantaja!!

Ei kai työnantaja voi pakottaa sinua avaamaan pankkitiliä palkanmaksua varten, sehän aiheuttaa sinulle ylimääräisiä kustannuksiakin..

edit: hidas olin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kas-vain sanoi:
Miten ajattelit saada sen kämpän realisoitua käteiseksi jos et ole maksanut lainaa takaisin? Itsehän et niitä rahoja koskaan näe asuntokaupassa vaan pankkissa tehdään kauppakirjat ja siirretään rahat myyjälle. Itse et pääse rähmäisillä käsilläsi koskemaan rahoihin.

Nyt en oikein ymmärtänyt. Kai pankista saa ihan mukavan lainan kun vakuutuksia riittää...eli tässä tapauksessa se kämppä. Ja varmasti kilisee omalle tilille.

Reason sanoi:
Jep, voi kun pääsisikin itse niihin rahoihin kiinni. :D Vois olla, että pankeilla alkas katoileen lainoja aika vilkasta tahtia.

No mitäs sen väliä. Kyllä se vakuutus yleensä on reilusti suurempi kuin itse laina. Siinä sitten vaan myymään vakuutusta ja kuittaamaan lainan verran pois.

Itse oon miettinyt, että ottaisi pankkilainan useammasta pankista, ostaisi asuntoja, ja myisi ne sitten eteenpäin. Tämän jälkeen tilille josta lainoja lyhennetään jätetään esim. kahden vuoden lainaa vastaava summa, ja se suoraveloitukselle. Näin saisi kahden vuoden etumatkan jälkien peittämiseen ja mukavat lomarahat. Yksi hankaloittava tekijä olisi juuri tuon suuren käteismäärän kuljettaminen maasta toiseen (timantit?). Elannon hankkiminen nyt on helppo aloittaa noilla omilla rahoilla. Alkaa vaikka pyöritää sukellus tai surffauskoulua jossain Vietnamissa.

W-Lo sanoi:
Itse oon miettinyt, että ottaisi pankkilainan useammasta pankista, ostaisi asuntoja, ja myisi ne sitten eteenpäin. Tämän jälkeen tilille josta lainoja lyhennetään jätetään esim. kahden vuoden lainaa vastaava summa, ja se suoraveloitukselle. Näin saisi kahden vuoden etumatkan jälkien peittämiseen ja mukavat lomarahat. Yksi hankaloittava tekijä olisi juuri tuon suuren käteismäärän kuljettaminen maasta toiseen (timantit?). Elannon hankkiminen nyt on helppo aloittaa noilla omilla rahoilla. Alkaa vaikka pyöritää sukellus tai surffauskoulua jossain Vietnamissa.

Ainoo vain, et ei ihan helpolla saa asuntolainaa ilman et pistää lainantakuuksi asunnon. Ainakaa perustallaajalle aika hankalaa pitäis olla ilman ilmiömäistä esiintymistaitoa.

Oon miettinyt kans, miten vois kadota jos niin haluaisi tehdä. Jos haluaisi olla poissa hetken aikaa niin varmasti se mökki jostain hevon kuusesta Lapin perukoilta ois aika helppo vaihtoehto. Itekin joskus bongaillut mökkejä ihan uskomattomissa paikoissa, minne ei kovin helposti löydä.

Jos haluasi taas kadota ihan kunnolla pidemmäksi aikaa niin mä ensin menisin maahan, missä saisi helposti tehtyä uudet paperit. Sellaista maata ei tarvi kaukaa hakea. Tämän jälkeen ottaisin lennon Aasiaan tai Etelä-Amerikkaan ja hengailisin siellä. Eläminen on siellä päin halpaa eikä tarvi paljoo talvipakkasista välittää. Fyrkat sais kun myisi kaiken omaisuuden, tarvittaessa sitten vois hommata jotain duunia.

Aika moni pankki antaa nykyjään lainaa ilman takuuksia 100000 euroon, jos sulla on edes osa rahasta itselläsi. En nyt muista miten ne prosentit menee mutta valtio takaa osan ja pankki osan jne. Ja voisihan sitä käyttää yhtä asunnoista muiden asuntojen lainojen takaamiseen???

Ei ollenkaan mahdotonta ole kadota, ovathan monet natsi saksankin johtajat kadonneet minne lie moneksikymmeniksi vuosiksi, eikä niitä ole tavoitettu kun vasta pappaiällä.

SS-Adler sanoi:
Ei ollenkaan mahdotonta ole kadota, ovathan monet natsi saksankin johtajat kadonneet minne lie moneksikymmeniksi vuosiksi, eikä niitä ole tavoitettu kun vasta pappaiällä.

Tässä taas tullaan siihen rahaan.

sgege sanoi:
Kyllä jossain Thaimaassa saisi varmaan pimeetä duunia jostain baarista. Vielä kun suomessa ottaa mukavan kokoisen lainan asuntoa vastaan niin ei ne rahat ihan heti loppuis. Paljonkohan Thaimaassa on vuokrat, tai kämppien hinnat.
Kaveri asuu thaimaassa ihan kivassa hotellissa (ac, uima-allas jne), KAIKKI menot kuukauden keskiarvolla ovat olleet 311e/kk 4.5kk seurantajakson aikana. Ei tarvitse pihistellä ja tukeva kaveri saa mahan täyteen apettakin joka päivä + olutta halutessaan. Aurinkoa sen sijaan saa myös joka päivä.

Pelkkä hotelli on noin 100e/kk.

Kait sitä lähtiessään joutuis jättämään jonkun jäähyväiskirjeen.. Loppuisivat naarauksetkin jonkun ajan päästä, saisi paistatella kaikessa rauhassa thaimaassa... Rahalla saa uudet paperit ja esim. virosta tai venäjältä lähtee taikkuihin.. rahoituksen pitäisi olla jollain mallilla kunnossa, samoin paikanpäällä jonkunlainen työpaikkakin.

W-Lo sanoi:

vakuutus yhtiöillä on yhteinen rekisteri yms eli ei voi ottaa autoon kahta vakuutusta ja lunastaa tuplat onnettomuuden sattuessa, oliskohan pankeillakin jotain tuollaista, eli jos on niin varmaan ihmetystä alkaisi syntyä aina seuraavassa pankissa.

W-Lo sanoi:

Mutua: Muuten hyvä idea mutta pankki ottaa sen osakekirjan vakuudeksi , ja antaa sen kun laina on maksettu.
Asuntoa on taas hankala myydä ilman sitä.

Integrandi sanoi:
Nyt en oikein ymmärtänyt. Kai pankista saa ihan mukavan lainan kun vakuutuksia riittää...eli tässä tapauksessa se kämppä. Ja varmasti kilisee omalle tilille.

Kerros mullekkin pankki mikä kelpuuttaa jo lainan vakuuten olevan talon uuden saman arvoisen lainan vakuudeksi :evil: Eli miten saada lainaa 2x asunnon hinta pelkän yhden asunnon vakuudella ja takauksella. Eri asia on ottaa lainaa jo velatonta asuntoa kohtaan, mutta silloin olisi varmaan järkevin myydä se kämppä jos ei kerran siinä aio asua.

W-Lo sanoi:
tse oon miettinyt, että ottaisi pankkilainan useammasta pankista, ostaisi asuntoja, ja myisi ne sitten eteenpäin. Tämän jälkeen tilille josta lainoja lyhennetään jätetään esim. kahden vuoden lainaa vastaava summa, ja se suoraveloitukselle. Näin saisi kahden vuoden etumatkan jälkien peittämiseen ja mukavat lomarahat. Yksi hankaloittava tekijä olisi juuri tuon suuren käteismäärän kuljettaminen maasta toiseen (timantit?). Elannon hankkiminen nyt on helppo aloittaa noilla omilla rahoilla. Alkaa vaikka pyöritää sukellus tai surffauskoulua jossain Vietnamissa.

Ei taida onnistua juuri sen takia, että pankki yleensä ottaa ne osakekirjat vakuudeksi. Et siis pysty myymään asuntoa ilman pankin tietoa. Käteistä saa aika paljon mahtumaan pelkästään taskuihin 500-seteleinä yksi nippu sinetillä on 50k€ ja kun otetaan repullinen niitä niin sullahan on jo muutama miljoona repussa.

palmu sanoi:
Teltta mukaan ja lappiin. :D

täällä outo kulkija laitetaan heti mieleen,täällä jos missä käy suomessa käry,isoon kaupunkiin (esim. lontoo) ulkomalle voi kadota,sohoon ja sumuun,
kun lappiin pakenee on sama kuin seisois jalkapallokentän keskellä,sinut huomataan heti kun silmät avaa:lol2:

kas-vain sanoi:
Kerros mullekkin pankki mikä kelpuuttaa jo lainan vakuuten olevan talon uuden saman arvoisen lainan vakuudeksi :evil: Eli miten saada lainaa 2x asunnon hinta pelkän yhden asunnon vakuudella ja takauksella. Eri asia on ottaa lainaa jo velatonta asuntoa kohtaan, mutta silloin olisi varmaan järkevin myydä se kämppä jos ei kerran siinä aio asua.

Siis tarkoitin nimenomaan velatonta asuntoa niin kuin alkuperäinen kirjoittajakin(?). Myyminenhän on toki paras vaihtoehto, mutta kiireessä saa pankilta nopeammin käteiset mukaan.

Likvidoi omaisuutensa ja ottaa parin kuukauden ajan itseltään verta talteen kunnes on neljä litraa kasassa, sitten kun on niin roiskii ne ympäriinsä jonnekin. CSI:n mukaan tämän jälkeen viranomaiset julistavat kuolleeksi.

Jos on huumorimiehiä niin voi tehdä vaikka parin vuoden päästä näyttävän comebackin!

rocky6 sanoi:
Likvidoi omaisuutensa ja ottaa parin kuukauden ajan itseltään verta talteen kunnes on neljä litraa kasassa, sitten kun on niin roiskii ne ympäriinsä jonnekin. CSI:n mukaan tämän jälkeen viranomaiset julistavat kuolleeksi.

Jos on huumorimiehiä niin voi tehdä vaikka parin vuoden päästä näyttävän comebackin!

Huumorimiehiä :D

kas-vain sanoi:
Miten ajattelit saada sen kämpän realisoitua käteiseksi jos et ole maksanut lainaa takaisin? Itsehän et niitä rahoja koskaan näe asuntokaupassa vaan pankkissa tehdään kauppakirjat ja siirretään rahat myyjälle. Itse et pääse rähmäisillä käsilläsi koskemaan rahoihin.

En kyllä ajatellut. Mutta kai sen kämpän voi myydäkkin.

rocky6 sanoi:

Jees mites ajattelit säilöä sen veren? Kyllähän siihen tarvittavat välineet saisi hommattua, mutta niin ettei niiden ostoa voida yhdistää sinuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom