Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaa kryptoissa ainakin olemaan pöhinää =D Eilen blackrock tais virallistaa Ethereumin spot ETF hakemuksen , joten saattaa tulla ihan kivat nousut sillekin. Koko ajan testaillaan korkeampia arvoja. Jotkut uskoo, että tulee vielä yksi isompi viime syklin mukainen rommaus ennen BTC puoliintumista ja kunnon nousuja. Toiset taas uskoo että nämä ETF hommelit muuttaa sen suhteen asioita. Itselle se ja sama, toki toivon ettei tulis isompia pudotuksia enää =D@tokoro Nytkö alkaisi pikkuhiljoo nousut
Juu kyllä se Black Rock tosiaan jätti hakemuksen tuolle ETH etf:lleAlkaa kryptoissa ainakin olemaan pöhinää =D Eilen blackrock tais virallistaa Ethereumin spot ETF hakemuksen , joten saattaa tulla ihan kivat nousut sillekin. Koko ajan testaillaan korkeampia arvoja. Jotkut uskoo, että tulee vielä yksi isompi viime syklin mukainen rommaus ennen BTC puoliintumista ja kunnon nousuja. Toiset taas uskoo että nämä ETF hommelit muuttaa sen suhteen asioita. Itselle se ja sama, toki toivon ettei tulis isompia pudotuksia enää =D
Millaisella bägillä oot liikkellä, jos sopii udella?Juu kyllä se Black Rock tosiaan jätti hakemuksen tuolle ETH etf:lle
View: https://twitter.com/JSeyff/status/1722727779186119074
Toki:Millaisella bägillä oot liikkellä, jos sopii udella?
Oon hieman kade, mutten katkera ;) Jos tuolla kädellä ei tee voittoa, niin sitten ei millään. Olis kyllä pitänyt itsekin jaakaa vähän paremmin omat sijoitukset. Nyt haetaan vähän tämmöistä yhden coinin ihmettä + tottakai arpalaput, jottei tule bullia odotellessa tylsää.Toki:
ETH
IMX
SOL
BTC
GALA
ADA
DOT
MATIC
SHIBA
+ arpalappuja
No nyt! Useiden feikkiuutisten jälkeen tämä on vihdoin totta
View: https://twitter.com/EricBalchunas/status/1745186369087877404
Sell the news event oli etf näköjään, no ei sinällään yllätä. Positiiviset vaikutukset näkyy vasta pidemmässä juoksussa. Huhtikuulle asti aikaa ostella lisää, tavoitteena tuplata nykyinen sijoitus, meni sitten syteen tai saveen.Nyt kun nytkähtäisivät ettepäin myös spot ETH ETF:t. Ei luulisi olevan nokan koputtamista kun BTC hyväksyttiin vaan ei niistä taas tiedä mitä ne muutama cryptovihaaja keksii heittää kapuloita rattaisiin?
Juuri oli juttua, että tuo on jo leivottu hintaan? Uskoo ken tahtooNoin parisen kuukautta aikaa btc puoliutumiseen
Auttaisiko Hankintameno-olettama:Verottajat taputtaa käsiään. En oo tosiaan mitään kotiuttanut mutta tässä runissa koitan pelastaa mitä pelastettavissa on, ja katselin esim koinlyn, crypto.com tax ja kokeilen viel binance tax ominaisuuttakin niin ihan paskaa. Kaikki näyttää et oon vuodesta 2021 tehnyt tuhansia voittoa, vaikka jos itse nyt lasken paljonko olen laittanut sisään FIAT rahaa, ja vertaan mun krypto omistuksia, niin puhutaan max muutaman tuhannen euron VOITOSTA. Vaan eipä verottajalle kelpaa enää että ilmoitan "ostin 10 000e:llä, tässä kuitit ja todisteet. Nostin tänään 12 000e, tässä kuitit ja todisteet, maksan mieluusti tuosta 2000€ veroa". Sitten kun katson esim koinlyn portfoliota niin siinä näyttä todella realistiselta mun syöttämä raha systeemiin, ja paljonko arvo nyt, vaan heti jos erehdyn painamaan jotain verotukseen liittyvää niin mun pitäis olla miljonääri.
Tää oli loistopaikka ottaa muutama siivu ja nyt HongKongissa suunnittelevat hyväksyntää BTC etf sekä ETH etf juuri sopivasti kun halving loppuviikosta mut saas nähädä, sairas maailma ja joku mulkku voi jostain päin maailmaa taas romuttaa juhlat.Ja nyt rymisee :D
Hyvä maailmantilanne vittu.