Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Mikäs tiedostomuoto? Annas kun arvaan; rar-paketti?
xjussix sanoi:Onko se joku zipattu tiedosto, joka on vain salasanalla suojattu? Jos se on oikeasti kryptattu, niin onnea matkaan vaan.. :D
Jahas olin hidas.
xjussix sanoi:Japa, Winrar pakkaa tiedostoja pienemmiksi, ja näiden tiedostojen muoto/pääte on .rar. Ne siis aukeaa Winrarilla tai jollain muulla, joka tukee rar-tiedostoja.
Kimmo sanoi:Juuri näin, eli jos kyse on pelkästään salasanalla suojatusta filestä, on sellaisen krakkaaminen lasten leikkiä.
Jos se on vahvasti salattu esim:AES 256:lla niin saathan sä sen auki, jos sulla on tarpeeksi voimaa takana jauhamaan sitä Brute Forcella, mutta tuskin kuitenkaan.
Kannattaa ottaa selvää kenen luoma torrentti on kyseessä.Mariachi sanoi:Mites nyt siis kannattaa tehdä kun hankin bittorentin avulla pelin ja ne rar tiedostot vaatii salasanan, enkä saa niitä auki...
Joo, kokeilin eri vaihtoehtoja ja se nettiosoitehan se salasana oli....kiitoksia vaanLord sanoi:Kannattaa ottaa selvää kenen luoma torrentti on kyseessä.
Jos latasit itse torrent-filen joltakin nettisivulta, niin todennäköisesti salasana on jossakin siellä sivuilla näkyvissä. Yleensä nämä salasanat taitavat olla muotoa "www.torrenttisaitti.com". En tosin itse ole torrentteja käyttänyt yli vuoteen, mutta tuskinpa tuo tilanne on paljon muutunut.