Wintikka Jabba the Hutt Mode Liittynyt 17.4.2002 Viestejä 5 584 7.8.2018 #21 Frostwolf sanoi: Kalium vaikuttaa makeanhimoon ja verensokerin heilahteluihin. Kalium ionit yhdistävät glukoosiketjuja pidemmäksi ja näin niistä riittää energiaa pidemmäksi aikaa. Click to expand... Kalium? Tarkoitit varmaan kromia tässä tapauksessa?
Frostwolf sanoi: Kalium vaikuttaa makeanhimoon ja verensokerin heilahteluihin. Kalium ionit yhdistävät glukoosiketjuja pidemmäksi ja näin niistä riittää energiaa pidemmäksi aikaa. Click to expand... Kalium? Tarkoitit varmaan kromia tässä tapauksessa?
Frostwolf Liittynyt 3.2.2014 Viestejä 418 7.8.2018 #22 Wintikka sanoi: Kalium? Tarkoitit varmaan kromia tässä tapauksessa? Click to expand... Tarkoitin kaliumia. Ainakin ketoosin aikana kalium vähensi minulla makeanhimoa.
Wintikka sanoi: Kalium? Tarkoitit varmaan kromia tässä tapauksessa? Click to expand... Tarkoitin kaliumia. Ainakin ketoosin aikana kalium vähensi minulla makeanhimoa.
Wintikka Jabba the Hutt Mode Liittynyt 17.4.2002 Viestejä 5 584 7.8.2018 #23 Frostwolf sanoi: Tarkoitin kaliumia. Ainakin ketoosin aikana kalium vähensi minulla makeanhimoa. Click to expand... Ok! Asiasta viidenteen itsekin ostin aposta kaliumtabuja ekan kerran, 750 mg nappeja.
Frostwolf sanoi: Tarkoitin kaliumia. Ainakin ketoosin aikana kalium vähensi minulla makeanhimoa. Click to expand... Ok! Asiasta viidenteen itsekin ostin aposta kaliumtabuja ekan kerran, 750 mg nappeja.
bpa Liittynyt 23.6.2018 Viestejä 23 7.8.2018 #24 itse syön kaliumia koko ajan enkä ole huomannut eroa mutta parantaahan se oloa anyway jos on tarvetta.
itse syön kaliumia koko ajan enkä ole huomannut eroa mutta parantaahan se oloa anyway jos on tarvetta.