Kristillisten käännytyshuumoria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rafael
  • Aloitettu Aloitettu
Voi herrajestas, "jeesus kuoli kaikkien rocktähtien puolesta, kaikkien jotka ovat kitaraan koskenee". Vittu nuo ovat sekaisin. Uskomatonta paskaa nuo jeesustelijat jauhavat.

"he alkoivat viillellä ruumiitaan.....milloin hyvänsä kuulet jonkun leikkelevän itseään tai vuodattavan vertaan, niin tiedät että asialla ovat saatanalliset voimat. Minua ei voi saada uskomaan että punkkari nousee lavalle ja vain musiikin tähden hän sekoaa ja alkaa viiltelemään itseään, minä en usko sellaiseen. Minä uskon että taustalla on henkivallat, demoniset henkivallat jota saatana käyttää. Uskon että nämä ihmiset ovat avoimia ja hallittavissa näiden henkien toimesta, heitä ajetaan tekemään tällaisia asioita joita he eivät haluaisi tehdä. Näätte miten saatana voi sekaantua asioihin, saatana tuntee musiikin, hän tietää kuinka manipuloida musiikkia, hän tietää miten sanoma saadaan välitettyä ja hän tietää että aivosi ovat hyvin hienovaraiset ja ottavat vastaan kaiken mitä kuulet"

Jep, jep. Tuli vanha uskonnonopettaja mieleen. Siis uskooko toi itte omat juttunsa? Led Zeppelinin Stairway to heaven on saatanallinen kappale, joka väärinpäin kuunneltuna kertoo Saatanasta (en tosin itse saanut väärinpäin siitä mitään selvää, mutta uskon kyllä kun niin kerran sanottiin). Niin ja Queen on pahasta...

EDIT: siis kohta "...yes there are two paths you can go by, but in the long run
there's still time to change the road you're on..." on siis PAHA (myös oikeinpäin kuunneltuna)!!!!

hamuk sanoi:
Jep, jep. Tuli vanha uskonnonopettaja mieleen. Siis uskooko toi itte omat juttunsa? Led Zeppelinin Stairway to heaven on saatanallinen kappale, joka väärinpäin kuunneltuna kertoo Saatanasta (en tosin itse saanut väärinpäin siitä mitään selvää, mutta uskon kyllä kun niin kerran sanottiin). Niin ja Queen on pahasta...

Juu ja jutun mukaan Alice Cooper sai saatanalta viestin aikanaan. Jos hän vaitaisi oman nimensä tuohon taiteilijanimeen, saisi hän suunnattomasti rikkauksia ja kuuluisuutta. Kuulemma ihan itsensä sanomaa vielä, kelaisivat nyt että jos Alice noin on sanonut, on se täysin markkinointikikka.

plag sanoi:
http://www2.memlane.com/jmilner/stairwaybackwards.htm
Kyllähän siinä jotain outoa sanotaan, mutta tuohan voi olla käsitelty... Ja kyllä mielikuvitusta saa käyttää, että kuulee "viestin" joka on täyttä siansaksaa. :D

Ei se ole käsitelty, olen kuullut tuon pätkän joskus ennenkin. Lukiossa ripattiin biisi levyltä ja kyllä se toimi. Ihan mielenkiintoinen systeemi.

Ainakin se hihhuli sai vähän puheenaihetta. :lol2:

Heh.. kelatkaa vähä, kyl on rock-starat nauranu partaansa ku ne o jemmannu piiseihinsä noita "viestejä" ja yhdet sit niitä etsii niitä ja hehkuttaa niiden saatanallisuudesta. Suorastaan nerokasta peeärräää :-)

No Jesus, No Beast

Back
Ylös Bottom