Kris Dim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, eihän sillä ole väliä jääkö lapset isästään orvoiksi ja rva Dim ilman miestä. "Mielummin päivä leijonana, kuin isä lapsilla" vai miten se oli?:rolleyes:

Kyl se noin on kato. Se on tärkeintä että saa elää unelmaansa,
tavikset vaan ei tajua kuinka mieletön laji on kyseessä ja kuinka mieletöntä omistautumista se vaatii.

Helvetin tyhmäähän tuo on, en minä sitä kiistä. Ehkä pikemminkin voisin sanoa, että kun kerran itsestään kasvattaa ison, paluuta ei ole, harva varmaankin pystyy elämään elämäänsä täysin tyytyväisenä "taviksena" tuon jälkeen.

(Ja typerästihän minä asian muotoilin typeränä ihmisenä, keskustelua vain haluan palstalla ja tuollaisilla heitoilla sitä varmasti saa.)

Tuoreempaa kuvaa:
5641225901_822249b5ae_z.jpg

5641225897_7c38daacf6_z.jpg

[video=facebook;10151366302281262]http://www.facebook.com/photo.php?v=10151366302281262&set=vb.188946657813189&type=2&theater[/video]

Kris Dim kertoo elämästään, kovasti on elämä koitellut. Älytön asenne hommaan, nostan hattua

Mahtava jätkä! Huh huh. Jos useammalla ihmisellä olis 50% ton jätkän henkisestä voimasta ja rauhallisuudesta niin kyllä masennusta yms. olis paljo vähemmän. Älä vingu "miksi minä" vaan tee jotain muuttaaksesi tilannetta!

tarmolla pääsee pitkälle mutta sokealla tarmolla helposti käy huonosti, Kriskin olisi voinut ajatella hieman lääkkeiden (ja syntholin?) mahdollisia terveyshaittoja ja käydä esim lääkärissä hieman useammin niin olisi voinut välttyä monelta tarmoa vaativalta tapahtumalta, sitten kun oppii kohdistamaan tarmonsa oikein niin pääsee todella pitkälle

Back
Ylös Bottom