SUPERCARB 1kg -40%

Kriisi iski- luovuttaminen lähellä

No mä itse aloitin saleilun ihan sillä että olin muuttanut uuteen kaupunkiin päälle 30-vuotiaana ja otin itseäni niskasta kiinni menin kuntosalille. Se oli aika iso askel tehdä yksin mutta oon ylpeä siitä vieläkin että olin niin rohkea. Mun mielestä kaikkien pitäisi harjoittaa lihaskuntoa ihan omaa vanhuutta ajatellen ja senkin takia pitää puuttua siihen jos salilla jotain sorsitaan.
Salille tuleminen on jokaiselle iso askel.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Poppis oon niin samaa mieltä sun kanssa! Itsellekin oli vähän jännittävää alkaa taas käydä salilla pitkän tauon jälkeen. Mietin kovasti miten pahasti kunto on romahtanut ja muistanko liikkeet oikein. Mutta lähdin sillä asenteella, että pienimmät painot ekalla kerralla ja siitä sitten ylöspäin joka kerta. Menin kunnan salille, halvin vaihtoehto näin kotiäidille. Ei mikään luksuspaikka, mutta juuri loistava aloittelijalle. Mutta kuinka ollakaan, hermot meni heti ekalla kerralla. Mua alettiin kuvaamaan kun treenasin. Pikkuisen annoin palautetta, ettei ketään kuvata ilman lupaa. Ihan asiallisesti, mutta jämäkästi. Olivat nähtävästi kunnan työntekijöitä, jotka tarvitsivat kuvia esitteeseen tms. Onneksi sitten pyysivät anteeksi ja lupasivat hävittää kuvat. Mua niin korpee ihmiset, jotka kuvaa salilla. Perhana treenirauha kaikille!

Back
Ylös Bottom