Kreatiinin vanheneminen??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nionku|
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Eli kannattaako syödä tollasta neljä kuukautta vanhaa kreatiinia vai pitäiskö heittää suosiolla mäkeen? Oli vähän päässy vanheneen... :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis purkki ollut 4 kuukautta auki? vai päiväys menny 4 kuukatta sitten? itse on tullut syötyä vuoden vanhoja protskupatukoita ihan reippaalla kädellä eikä mitään ongelmia ilmennyt :)

En usko että se ihan paskaksi on mennyt. jos on jotkut purkin pohjat niin voihan sitä heittää menemään mutta jos on vielä reilusti jäljellä niin syö vaan pois ja katso mitä tapahtuu :hyper:

Jos haju ja maku on normaali niin ääntä kohti vaan, kuivat aineet kestävät yleensä helposit reilusti yli "parasta ennen" päivän.

En tiedä mutta mullakin on purkki glutamiinia joka maistuu aivan hirvittävältä.
Teelusikallinen sitä protskun sekaan ja protsku ei meinaa sitten millään mennä alas koska haju + maku aivan karsea. En tiedä sitten onko vanhaa vai kuuluuko sen maistua tolta. Yhden kerran oon vaan saanu menemään alas kun murskasin sekaan paljon mansikoita + sokearia niin glutamiinin maku peittyi suurimmaksi osaksi.

Guile sanoi:
En tiedä mutta mullakin on purkki glutamiinia joka maistuu aivan hirvittävältä.
Teelusikallinen sitä protskun sekaan ja protsku ei meinaa sitten millään mennä alas koska haju + maku aivan karsea. En tiedä sitten onko vanhaa vai kuuluuko sen maistua tolta. Yhden kerran oon vaan saanu menemään alas kun murskasin sekaan paljon mansikoita + sokearia niin glutamiinin maku peittyi suurimmaksi osaksi.

Mitäköhän glutaa jätkä oikein vetää.Ainakin mun gluta ei maistu juuri millekään.
Kokeile laitaa pelkkää glutaa lasilliseen vettä ja kokeile miltä maistuu.Jos maistuu pahalta ainakin itse heittäisin mäkeen!

Mulla on tuommonen Boost4You glutamiinipurkki mutta en ole sitä kuin pari kertaa käyttänyt. Niin kammostuttava maku. Ajattelin ostaa pakkiksen glutaa ja heittää tuolla vanhalla vesilintua.

Mulla on kanssa glutamiinia joka maistuu aika pahalle ,tulee palautus juomasta yrmeen makusta kun sitä laittaa mutt laitam silti.
Ja merkki oli Leaderin 100% L-Glutamiini.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom