Kreatiinia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dink
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo mä alan tästä lähtien hieromaan krea-purkin sisältöä naamaan, ni pysyy aina nuorekkaan näkösenä. :evil:
Toisaalta ei kyllä ole ollut varaa ostaa mitään lisäravinteita viimeiseen 2 vuoteen. :curs:

Ei ihmekkään että vielä tässä iässä näytän 5 vuotiaalta :(

Mulla kreatiinin käyttö on lähinnä turvottanu naaman nestepöhön ansiosta! :D :D

No mut jos se vaikuttaa muijilla eri tavalla! :D

Siis täh..? eikös kreatiini oo sitä dopingia mitä ne jalkapalloilijat käyttää? :rolleyes:

Kaikennäköstä sitä maailmaan mahtuu..
Missäköhän muodossa kreatiini tuossa voiteessa on, kreatiini monohydraattina? Ei kai kukaan voi uskoa, että tuo toimii? hirveää :kakka: aa

Eiköhän tuo toimi ihan hyvin, jos vaan tarpeeksi syö sitä rasvaa. Kyllähän kreapöhön luulisi kurttuisimpia nahkoja vähän hetkellisesti oikovan.

Tosin edelleen olen sitä mieltä että 90+% naisista on näiden rasvojen ja tököttien suhteen niin kusetettavissa kuin vaan ikinä kukaan voi olla. Vähän kun heitetään mukaan vielä käsin Amazonin viidakoissa hehkeyskukan emistä pygmikansan salaisilla menetelmillä lypsettyä kukkauutetta niin mammat oikein jonottavat että pääsevät rahoistaan eroon.

Tosin edelleen olen sitä mieltä että 90+% naisista on näiden rasvojen ja tököttien suhteen niin kusetettavissa kuin vaan ikinä kukaan voi olla. Vähän kun heitetään mukaan vielä käsin Amazonin viidakoissa hehkeyskukan emistä pygmikansan salaisilla menetelmillä lypsettyä kukkauutetta niin mammat oikein jonottavat että pääsevät rahoistaan eroon.

Jep, eikös joku olekin ehtinyt jo arvioimaan, että keskiverto nainen syö elämänsä aikana viitisen kiloa huulipunaa. En tiedä onko arvio ihan vakavalla mielellä heitetty.

Meidän vuoksihan ne sitä kosmetiikkaa kuluttaa, vaikka kerta toisensa jälkeen vakuutamme ja vannomme, että se sisäinen kauneus on se tärkein ominaisuus. :D

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom