Kreatiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
Kreatiini pyruvaattia käskettiin ohjeen mukaan ottaa 45 min ennen treeniä noin 5 grammaa, mutta tarvitseeko kreatiini pyruvaatti nauttia hiilihydraatin kera? Ja jos täytyy , niin voisiko sen nauttia sitten palautusjuomassa, sillä en viitsisi ennen harjoitusta ottaa hiilihydraattia, koska tavoitteena on saada rasvaprosenttia alemmas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä oon aina ottanu ilman hiilaria ja hyvin on toiminut, tiedä sitten olisiko paremmin toiminut jos hiilareiden kanssa vetäny mutta ero tuskin olis ollut suuri.

Rane1 sanoi:
Kreatiini pyruvaattia käskettiin ohjeen mukaan ottaa 45 min ennen treeniä noin 5 grammaa, mutta tarvitseeko kreatiini pyruvaatti nauttia hiilihydraatin kera? Ja jos täytyy , niin voisiko sen nauttia sitten palautusjuomassa, sillä en viitsisi ennen harjoitusta ottaa hiilihydraattia, koska tavoitteena on saada rasvaprosenttia alemmas.

imeytyy nopeammin, mutta ei tarvitse

muistaakseni jossakin puhuttiin 10% tehoerosta hiilarin kanssa nautitun ja ilman hiilaria nautitun välillä, joten jos 10% harmittaa eikä hiilariakaan halua niin voi vetää sitten sen gramman extraa päivässä.

eikai sil mitään välii oo käytännös mut tuppaavat laittamaan kaikkiin hiilarijuomiin kreatiinii.. merkkii en viitsi sanoa ku kutsuvat sitä mainostamiseks:hyper: :urjo:

joo kyl se imeytyy paremmi hiilareiden kans kuten kani kertoi.. mutta eikö siinä krea laatikos lue ohjeit et eka on se 5pv tankkaus 3x5g ja sit ylläpitäminen 3-5vko aja 5g ja sit pari viiko tauko..

kokeile ota teelusikallinen sitä jauhooo suuhu ja sit juot sen hiilarilitkun/veden siihe päälle sillai mä tein ku oli krea kuurizzz

Oskuzor sanoi:
joo kyl se imeytyy paremmi hiilareiden kans kuten kani kertoi.. mutta eikö siinä krea laatikos lue ohjeit et eka on se 5pv tankkaus 3x5g ja sit ylläpitäminen 3-5vko aja 5g ja sit pari viiko tauko..

kokeile ota teelusikallinen sitä jauhooo suuhu ja sit juot sen hiilarilitkun/veden siihe päälle sillai mä tein ku oli krea kuurizzz

Ei nuo tauot mitään välttämättömiä ole. Monet ovat ottaneet kreatiinia putkeen vuosia ja silti toimii. Sitä voi myös ottaa vain treenipäivinä, ei ole pakko ottaa "kuurimaisesti" joka päivä.

Doggoned, ajattelin kirjottaa samalail ku siinä ohjees lukee.. mäki vedin sillai ite et tankkasin ja sit ylläpidin 3vko ja tankkasin ja sama taas..

Oskuzor sanoi:
Doggoned, ajattelin kirjottaa samalail ku siinä ohjees lukee.. mäki vedin sillai ite et tankkasin ja sit ylläpidin 3vko ja tankkasin ja sama taas..

Siis vedit vain putkeen jatkuvasti ilman taukoja?
Juuh, piti vain sanomani, että kyllä homma toimii ilman taukojakin:)

Oskuzor sanoi:

ja niiden ohjeiden annostuksethan on tehty tuplattaviksi

Voikos tuota annostusta muuttaa "keskenkaiken"? Eli tarkoitan kun olen nyt vetänyt treenin jälkeen tuota HT-R:ää 100g ja kävi mielessä että ottaisko sit jossain vaiheessa päivää tuon 5grammaa lisää kreaa? Ja kannattaako ensiks mennä tuolla 15gramman päivä saannilla, vai voiko/kannattaako ottaa suoraan 20grammaa päivässä? Treenejä kuitenkin se 5-6kertaa viikossa ja aika kovasti tulee treenattua.

tuo kreatiini eij todellakaan ole kovin tarkka kuinka sitä ottaa, sen kun jossai vaiheessa päivää vaan kitaan ni niillä joilla se oikein toimii niin se toimii ilma turhaa hifistlelyy. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom