kreatiini

kun rupee käyttä kreatiinia niin pitääkö tehdä alku tankaus eli n:20g päivässä? ja pitääkö jossain vaiheessa pitää jonkun lainen tauko? kun jotkut puhuu et pitäisi ja jotkut taas sanoo et ei tarvii pitää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
alkutankkaus on suositeltavaa tehdä koska muuten varastojen täyttymiseen menee reilusti pidempi aika kuin 1viikko. toiset pitää taukoja toiset ei, taukojen kanssa ainakin tietää että onko kreasta jotakin hyötyä vai ei.

itse tykkään juuri vetää kreaa kuurimuotoisesti silloin tällöin.

piidu: antaa lisää voimaa seka kerää nestettä joka on nivelten kannalta erittäin positiivista.

edit: käyttäkää hakua, kreatiinista on ollut paljon keskusteljua joista löytyy vastaukset kaikkiin kreatiinia koskeviin peruskysymyksiin.

offtpc:Se viellä, että jotkut sanoo että kreatiini vois laittaa naaman kukkimaan jos on akne-ongelmaa. Itselläni on vähän noita ruusufinnejä, mutta kun aloin käyttämään kreatiiniä niin finnit muuttuivat vaaleemmiksi ja pienemmiksi. Tietty jos sulla ei ole akne-ongelmaa niin tää viesti on turha.

Moro taas alko treenit. Oli tässä vähän yli vuosi taukoa intin takia. Tämä on niin helppo että vastaan tähän nyt vaikka näin aluksi paluun kunniaksi.

3 kertaa päivässä kaksi kukkuraa teelusikallinen viikon ajan.
Tästä eteenpäin vaikka palautusjuomassa aina kukkura teelusikallinen. (oikeastaan aivan sama mihin aikaan päivästä sen "ylläpitoannoksen" ottaa)
Sitä voi ottaa joko joka päivä tai vaikka treenipäivinä 3-5 kertaa viikossa.

Vasta 2-4 viikon kreatiini tauon jälkeen huomaa että sarjakestävyys ja jaksaminen hieman huononee. Eli tankkauksen jälkeen en itse näe mitään syytä ottaa kreatiinia edes joka päivä. Itse aikoinaan söin 2-4kk putkia ja pidin 1-2kk taukoja. Syytä näihin taukoihin ei ollut. Ainoastaan se että elimistö ei välttämättä tykkää siitä että kreatiinia syödään jatkuvalla syötöllä vuosia putkeen. (aihetta ei olla tutkittu ilmeisesti kovinkaan kattavasti).

Ei muutakuin kreatiiniä koneeseen niin tulee sitä massaa hieman lisää, sekä voimaa ja kestävyyttä myös. Melkosta douppinkia! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom