Kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Unikko
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
neiti sanoi:
Mitä todellisia hyötyjä kreatiinin käyttäjät ovat havainneet? Itse en meinaa ole koskaan käyttänyt ja asia on harkinnan alla.

Taitaa kokemukset olla ristiriitaisia toisilla muka toimii ja toisilla ei. Toisilla toimii tiettyjen valmistajien merkit ja toiset ei... Itselläni on käytössä Fastin kreatiini, joka taitaa olla melko usein tuo 'ei toimiva' merkki. Voin vaikka tähän ketjuun raportoida tuloksia. Milläköhän aikavälillä noita tuloksia voisi odottaa näkyviksi? Tyyliin viikon päästä vai kuukauden?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Unikko sanoi:
Taitaa kokemukset olla ristiriitaisia toisilla muka toimii ja toisilla ei.

Mä olen ymmärtänyt että jos omat kreatiinivarastot ovat "täynnä" niin lisäkreatiinista ei ole hyötyä.

Unikko sanoi:
Taitaa kokemukset olla ristiriitaisia toisilla muka toimii ja toisilla ei. Toisilla toimii tiettyjen valmistajien merkit ja toiset ei... Itselläni on käytössä Fastin kreatiini, joka taitaa olla melko usein tuo 'ei toimiva' merkki. Voin vaikka tähän ketjuun raportoida tuloksia. Milläköhän aikavälillä noita tuloksia voisi odottaa näkyviksi? Tyyliin viikon päästä vai kuukauden?

Oma käsitys on et kuukaudessa tulosten tulisi parantua muutamilla toistoilla, paremmalla pumpilla jne.? olenko aivan metsässä? raportoi ilman muuta.

Zone-sarja -42%
neiti sanoi:
Oma käsitys on et kuukaudessa tulosten tulisi parantua muutamilla toistoilla, paremmalla pumpilla jne.? olenko aivan metsässä? raportoi ilman muuta.

Muutama toisto pitäisi tulla kuukaudessa lisää jo ilman kreatiinia. Hmm, olisiko realistista odottaa nykyiseen 6 * 5 42,5 kg penkkitulokseen noin viittä kiloa lisää? Otetaan se tähtäimeksi :) ja katsotaan mitä tapahtuu...

No niin, pistetääs tähän threadiin kun kuitenkin kreatiinista puhutaan...

Että jotta mitäs mieltä tytsyt ovat kreatiini puryvaatista? Onko yhtä toimivaa tavaraa? Valmentaja mulle tuota suositteli kun nyt kärvistellään dieetillä, kuulemma ei kerää niin nestettä. Kannataisiko siis tavis kreatiini vaihtaa puryvaattini? Kokemuksia? :rolleyes:

Faidra sanoi:
Nykyään otan 5g ennen treeniä ja 5g treenin jälkeen. Lepopäivinä en ota ollenkaan. Vastikään mulla oli tosin kokeilussa SAN Nutritionin V12 ja se on kyllä paras kreatiinituote mitä oon käyttänyt. Ne pumpit oli jotain ihan käsittämätöntä, tuntu että hiha repeää ja housut ratkeaa. :D Tulokset kipusi ylöspäin koko ajan, mutta niin ne on tehneet ennen V12:stakin tänä kesänä/syksynä. Seuraavaksi testailen sitten SANin Vault:ia.
Sanin V12 on ollu jo pitkään minun ehdoton suosikki. Nyt on kokeilussa tuo Vault ja se on tuntunut kanssa hyvältä. Sarjakestävyys lisääntyy, pumppi on hyvä, suonet nousee hyvin ja palautuu aika mukavasti. Ihmeaineitahan on turha toivoa, mutta ajaa kyllä ehdottomasti tavallisen kreatiinimonohydraatin kumoon. Tavallista kreatiinimonohydraattia käyttäessäni en ole suosinut tankkausvaihetta.
:) :)

ZannaZ sanoi:
No niin, pistetääs tähän threadiin kun kuitenkin kreatiinista puhutaan...

Että jotta mitäs mieltä tytsyt ovat kreatiini puryvaatista? Onko yhtä toimivaa tavaraa? Valmentaja mulle tuota suositteli kun nyt kärvistellään dieetillä, kuulemma ei kerää niin nestettä. Kannataisiko siis tavis kreatiini vaihtaa puryvaattini? Kokemuksia? :rolleyes:
Mitäs se nyt haittaa kertyykö dieetillä nestettä vai ei? Rasvaahan sitä pitää polttaa, ei sillä ole väliä jos dieetin alussa kropassa on vielä nestettäkin hyvin... helpottaa vaan treenejä. Itse en ainakaan oo ikinä huomannut niin ikävää pöhöä, että sen takia oisin jättänyt kreatiinin käyttämättä.

Käytin joskus aikoja sitten kreatiinipyruvaattia jotka oli tabletteina. Nyt kun mietin niin taisivat olla placeboa koko pillerit, sillä kreatiini- ja pyruvaattimäärällä tuskin oli mitään tekemistä minkään jaksamisen kanssa. Mutta luulin ainakin painon pudonneen hiukan ja jaksoin jumpan+salin peräkkäin helposti. Sillon ruokailut yms. oli tosin niin retuperällä, ettei oikein pysty sanomaan johtuiko hoikentumisfiilis vaan siitä ettei pariin viikkoon ostanutkaan karkkia joka ikinen päivä, vaan pelkästään joka toinen päivä. :david:

Muistaakseni Stalwart kirjoitti joskus tuosta kreatiinipyruvaatista... eihän se ikinä huono juttu ole kokeilla uutta tuotetta. Ite pistäisin tosin ennemmin rahani V12:sta. :)

Alkuperäiselle..

Minulla käytössä Fastin kreatiini, aloitin "kuurin" viikko sitten maanantaina. Lieneekö placeboa vaan mutta eilisessä treenissä vedin taas astetta isompaa rautaa (ihanasti sanottu) :D

Vaikka esim.penkki on totisesti heikko kohtani, pistin molempiin päihin kaksinkertaiset painot verrattuna normaaliin ja meni kuitenkin 3x5 toistoa. Tai sit oon vaan kuvitellut itseni heikommaksi??

mafiatar sanoi:
Vaikka esim.penkki on totisesti heikko kohtani, pistin molempiin päihin kaksinkertaiset painot verrattuna normaaliin ja meni kuitenkin 3x5 toistoa. Tai sit oon vaan kuvitellut itseni heikommaksi??

Valitettavan usein, erityisesti naisilla, oma pääkoppa on edistymisen suurin este nimim. Tollo joka junnasi paikallaan aivan liian kauan

Faidra sanoi:
Mitäs se nyt haittaa kertyykö dieetillä nestettä vai ei? Rasvaahan sitä pitää polttaa...
Haha, just kun itse pääsin sanomasta noin niin omassa dieettiohjelmassa on kreatiinipyruvaatti käytössä. No, tarvii ilmeisesti kokeilla ja kertoa sitten miten kävi. :D Joko ZannaZ kävit ostamassa sitä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ZannaZ: puryvaatin väitetään polttavan myös rasvaa lihasmassan lisäämisen lisäksi, ja kun uskoin vakaasti tähän niin kas vain, sehän toimi just niiku pitikin:D Hih... osta ihmeessä puryvaattia, ainakin sillä saa megalomaanisen pumpin.

Dieetillä kreatiini(puryvaatti) on yksi harvoja asioita joista saa edes vähän tehoja treeniin, kun kaloreita on niin #¤&%#()&&%¤@ vähän. Sitten kun on enää muutama viikko kisoihin niin parempi jättää krea kokonaan pois:)

Latest posts

Back
Ylös Bottom