kreatiini??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Paula
  • Aloitettu Aloitettu

Paula

Enemmänkin ulkopuolinen
Ikä
41
onko jollain kokemusta kreatiinista??
tai siis kyllä varmaan on...:rolleyes:
eli olisin kysynyt sen kannattavuudesta ja siitä että pitääkö paikkansa et se keräisi paljon nestettä??
oon jostain lukenut et se keräisi???

ja nesteestä puheen ollen onko mitään vinkkiä millä nuo nesteet sitten saadaan pois...
mulla kertyy usein ja ongelmana on saada ne pois, kun sillon on kuitenkin niin "tönkkö"olo!!

luontaistuotteita oon kokeillu ja niistä ei ole paljon apua ollu!!

kiitosta vaan taas etukäteen:kippis1:

Henk.koht mielipide kreatiinista on että sillä todellakin saa sitä vaikeasti lähtevää nestefläsää löysää lisättyä kiitettävästi. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta kreatiini lienee hiukka enemmän asiassaan miesten käytössä. Parempiakin vaihtoehtoja löytyy, ja itsellä käyttö/kokeilu loppui vuosi sitten n. kuukauteen, aloin saamaan vatsaongelmia joka myöskin on suht yleistä. Joskin parempi (?) puoliskoni tiesi kertoa että ko. ongelman ilmetessä kyseessä on yleensä krean liika-annostus. Mutta -> :urjo: p*skan saa lentämään... Muutenkin nesteenpoisto on hankalaa, itse kun kärsin valitettavasti "nestepöhöturvotus"ongelmasta enkä ole vielä oikein kestävää torjuntaratkaisua löytänyt. Mutta näin meillä!

Itse aloitin taas pitkästä aikaa krean käytön. Aluksi tuli tosiaan lievää huonovointisuutta, sitten jaoin annoksen kahteen osaan, ja nyt voi jo ottaa koko annoksen kerralla. Mulla krea nostaa painoa pari kiloa nesteen muodossa, mutta mun mielestä se kaikki ei kyllä tule vatsan kohdalle, vaan esim. käsivarret näyttää paksummalta. Saattaa olla tosin toiveajattelua... Treeneihin krea tuo lisäpotkua, vähän vaikea arvioida kuinka paljon kun olen juuri vaihtanut treeniohjelmaa ja -painoja. Viime talvelta muistelen, että painoja lisäilin tai ainakin jaksoin pari ylimääräistä toistoa.
Tuohon turvotukseen muuten, että ainakin mulla hiilihydraattipitoinen ruokavalio kerää nestettä kehoon. Jos ottaa hiilarit, varsinkin iltasellaiset, tarkkailuun pariksi viikoksi niin johan on vatsa litteä, vaikkei paino muuttuisi puoleen eikä toiseen.

Kun aikoinaan otin krean ensimmäistä kertaa käyttöön, sain nopeasti ja paljon tuloksia. Osasyy sille oli varmaankin muutettu treeniohjelma. Aloin silloin treenata huomattavan tehokkaammin juuri voimaa. Ja tuli niin voimaa kuin lihaakin, syksystä kevääseen sain yli 5 kg lisää. Muuta syömistä en muuttanut, niin että panen lisäykset osaksi krean piikkiin.

Sitä seuraavat kreatiinikuurit eivät tunnu tepsineen mitenkään. Säännöllisyys saattaa olla niintainäin, mutta sellaista se oli silloin ekalla kerrallakin. Silloin ennen popsin kreatabletteja, nykyisin niitä ei saa mistään. Jauhetta on miulla vieläkin, kai voisin taas kokeilla tässä syksyn korvilla, saisinko mitään aikaan.

Miten te mimmit muuten nautitte kreanne? Jonkun mehun kanssa? Vai vain veteen liuotettuna? Onko konstia saada sitä maukkaammaksi? Miun kreat maistuvat :urjo: :ltä. Vaatii jo yhden voimanponnistuksen juoda se. Ihan yhtä pahaa on marjamehun kanssa, pilaa hyvän mehun maun.

Itse käytän sekoituksena Fastin kreatiinia ja All Starsin l-glutamiinijuomaa. Kreatiinihan vaatii hiilareita paremman imeytymisen vuoksi. Nämä kaksi tuotetta ovat hyvä yhdistelmä koska sekoituksesta löytyy kaikki tarvittava (kreatiini, l-glutamiini, hiilarit, vitamiinit,...). Juoma sekoitetaan veteen. Valmis juoma on raikkaan sitruunan makuinen. Tyhjään vatsaan otettuna ärsyttää vatsaa mutta ruokailun yhteydessä otettuna ei ärsytä vatsaa. Kreatiinin voi sekoittaa palautusjuoman joukkoon mikäli juomassa ei ole tarpeeksi kreatiinia, sama pätee l-glutamiiniin. En ole huomannut että kreatiini olisi kerännyt nestettä. Nesteenkerääntyminen on tietenkin yksilöllistä. Olen vähän kokeillut All Starsin Zell-Tech II:sta treenin yhteydessä. Se antaa mukavasti lisäpotkua treeniin. Sen avulla jaksan treenata kovempaa enkä väsy kesken treenin. Ja kehitystä tapahtuu :D ...

Fimale, mistä olet ostanut noita mainitsemiasi (kreaa ja glutamiinia). Sitruunanmaku kuulostaa hyvältä. Mie otan palautukseen Vikingiä, jossa on itsessään jo kreaa, siksi en ole ottanut sitä erikseen treenin jälkeen. Jonkin verran olen miekin huomannut krean antavan potkua ite treenissä. Välipäivinä eli lepopäivinä tuppaa vain tuo krean nauttiminen unohtua (aktiivisesti, johtuen juuri tuosta öklömausta). Saako noita siun mainitsemiasi tavallisesta luontaistuotekaupasta - pienessä maaseutukaupungissa?

Originally posted by Metri
Fimale, mistä olet ostanut noita mainitsemiasi (kreaa ja glutamiinia). Sitruunanmaku kuulostaa hyvältä. Mie otan palautukseen Vikingiä, jossa on itsessään jo kreaa, siksi en ole ottanut sitä erikseen treenin jälkeen. Jonkin verran olen miekin huomannut krean antavan potkua ite treenissä. Välipäivinä eli lepopäivinä tuppaa vain tuo krean nauttiminen unohtua (aktiivisesti, johtuen juuri tuosta öklömausta). Saako noita siun mainitsemiasi tavallisesta luontaistuotekaupasta - pienessä maaseutukaupungissa?

Heippuli, olen ostanut näitä tuotteita Helsingin ja Vantaan Bodystoresta. Jos et saa näitä paikallisista lisäravinneliikkeistä/saleilta etkä ole tulossa pääkaupunkiseudulle niin sitten kannattaa varmaan turvautua nettiliikkeisiin. Vippiläisethän saavat alennusta Lisäravinnepalvelusta ja sieltä löytyy mm. All Starsin ja Fastin tuotteita. Tässä linkki Lisäravinneporssin tuotesivulle http://www.lisaravinnepalvelu.net/kauppa/index.php. Viking Powerissa ei taida olla l-glutamiinia? Eli sitä kannattaisi lisätä jonkin verran mukaan. Itse lisään niin että palautusjuomassa on kreatiinia 5 g ja l-glutamiinia 5 g.

Thank you very much. Pelastit syksyni, Fimale!:kippis1:
(Noissa tuopeissa on sitten pelkkää kreatiinijuomaa, heh-heh)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom