kreatiini vs. kreatiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dog
  • Aloitettu Aloitettu

dog

olen käyttänyt jaksottaisesti kreatiinimonohydraatteja jo useamman vuoden ajan, joten käytännön kokemusta löytyy ja olen tuotteesta vastetta saanut.
aiemmin olen käyttänyt Fastin tuotetta mutta tänä syksynä ostin vaihteeksi Tai Kane merkkistä kreaa. jostain syystä en saanut Kanesta toivomaani latausta eikä painokaan noussut odotetusti. annostukset ja muut elämäntottumukset ovat kuitenkin pysyneet samana.
kätännössähän nämä tuotteet ovat ainakin paperilla samaa höttöö.
onko muilla vastaavaa kokemusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paitsi että itellä kävi samalla tavalla kuin doglla - Fast antoi "latauksen" kun taas *********in crea ei vaikuttanut/vaikutti niin vähän että en edes treenatessa huomannut tehneeni viikon tankkausta

Niin ja nyt on hardcoren creatiiniä tullu tankkailtua ja penkkitulos nousi odotetusti vaikka treenit ollu huonoja ja motivaatio päin anusta

dog sanoi:
olen käyttänyt jaksottaisesti kreatiinimonohydraatteja jo useamman vuoden ajan, joten käytännön kokemusta löytyy ja olen tuotteesta vastetta saanut.
aiemmin olen käyttänyt Fastin tuotetta mutta tänä syksynä ostin vaihteeksi Tai Kane merkkistä kreaa. jostain syystä en saanut Kanesta toivomaani latausta eikä painokaan noussut odotetusti. annostukset ja muut elämäntottumukset ovat kuitenkin pysyneet samana.
kätännössähän nämä tuotteet ovat ainakin paperilla samaa höttöö.
onko muilla vastaavaa kokemusta?
Itse käytän Tai-Kanen kreaa ja toimii kuin junan vessa. Joskus on tullut jotain nappi versiota kokeiltua kreasta, nimeä en muista, mutta ei toiminu mulla.

Itellä Twinlabin creaa ollu aina. Se toimii kanssa todella hyvin. En ole koskaan käyttänyt muita kreatiineja joten o huono verrata. Tämä on rakenteeltakin tällaista kidemmäistä kun muut mitä olen nähnyt on jauhoa. Kannattaa käyttää :thumbs:

Minulle sanoi eräs kokenut bodari, että monohydraatti saattaa tuoda enemmän nestettä myös kudosten väliin ja esim. pyryvaatti olisi siinä mielessä laadukkaampaa. Sempä takia taidankin ihan kokeilun vuoksi ostaa sitä pyryvaattia, vaikka monohydraattia on vielä hirveä saavi jäljellä :) Meni ehkä vähän :offtopic:, mutta mitäs tuohon sanotte?

Stalwart sanoi:
Minulle sanoi eräs kokenut bodari, että monohydraatti saattaa tuoda enemmän nestettä myös kudosten väliin ja esim. pyryvaatti olisi siinä mielessä laadukkaampaa. Sempä takia taidankin ihan kokeilun vuoksi ostaa sitä pyryvaattia, vaikka monohydraattia on vielä hirveä saavi jäljellä :) Meni ehkä vähän :offtopic:, mutta mitäs tuohon sanotte?
Ei taida pyryvaatti olla mistään kotoisin.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=20245

Mulla ei taida kreat oikein toimia tai sitte annostukset on ollut vaan väärät...
oon ottanu joka päivä kukkurallisen teelusikallisen ja en oo huomannu oikein mitn vaikutusta. mutta eihän se mikään ihme-aine olekkaan...

-sleeper sanoi:
Mulla ei taida kreat oikein toimia tai sitte annostukset on ollut vaan väärät...
oon ottanu joka päivä kukkurallisen teelusikallisen ja en oo huomannu oikein mitn vaikutusta. mutta eihän se mikään ihme-aine olekkaan...
Kannattaisi vaikka kokeilla sitä tankkaamista jos aiot saada kreasta jotain hyötyä.

En kyllä minäkään kreatiinista mitään vastetta saa. Voi olla että johtuu siitä, että on tottunut sen verran kovempiin vaikutuksiin muissa yhteyksissä, että marginaalisista eroista ei sitten osaa sanoa. Tai sitten krea ei vaan yksinkertaisesti toimi mulla. No, joka tapauksessa sitä aina silloin tällöin olen jonkun jakson käyttänyt, koska se on niin halpaa nykyään. Jos siitä kuitenkin olisi sittenkin jotain apuja. ;)

PetSaid sanoi:
Kannattaisi vaikka kokeilla sitä tankkaamista jos aiot saada kreasta jotain hyötyä.

Ei ole välttämätöntä. Ilman tankkausvaihettakin kehon kreatiinivarastot saadaan täyteen, toki pidemmällä aikavälillä kuin kunnon tankkaus heti alkuun tehtäessä.

oon käyttänyt karnosiinia krean kanssa muistaakseni annostuksella 800mg/päivä pari kuukautta. En ikäväkseni huomannut mitään muuta kuin rahaa palo taas kerran kivasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom