Kreatiini/Nenän verenvuoto

Onko kellään muulla ilmennyt kreatiinin käytön yhteydessä nenän verenvuotoa muutaman tunnin kuluttua kreatiinin käytön jälkeen??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tais olla jotain muuta valkosta pulveria mitä nenääs vedit :rock:

Vähän epäilen ettei tuo kreaan liity, vaan sulla on muutenvain kuivat limakalvot nenässä. Tuo limakalvojen kuivuminen on talvella ihan normaalia ja siihen auttaa esim. a-vitamiinitipat joita saa apteekista.

Tietty jos et ole nauttinut reilusti vettä sen krean kanssa, voi nestehukka edesauttaa tota limakalvojen kuivumista.

Kuulostaa jo paremmalta

Timban kommentti kuulostaa jo huomattavasti viisaammalta. Osaisitko sanoa kuinka paljon tälläiset a-vitamiini tipat tulisivat maksamaan?

SlimDaddy sanoi:
Timban kommentti kuulostaa jo huomattavasti viisaammalta. Osaisitko sanoa kuinka paljon tälläiset a-vitamiini tipat tulisivat maksamaan?

Oiskohan vitosen pintaan ollut. Ja mä ostin nuo jo viimevuonna syksyllä ja vielä riittää mainiosti varmaan koko tämänkin talven ajan. Ei siis ole kallista. EIkä noita ihan jokapäivä tartte laittaa, vain silloin kun limakalvot tuntuu kuivilta, itse laitan yleensä yöksi. Noista jää kuitenkin nenän vähän vuotavan tuntuiseksi, joten ei kovin mukava tunne päiväsaikaan.

SlimDaddy sanoi:
Onko kellään muulla ilmennyt kreatiinin käytön yhteydessä nenän verenvuotoa muutaman tunnin kuluttua kreatiinin käytön jälkeen??

Just joo,ettet vain olis ylipainoinen ja kärsit kokeasta verepaineesta ja syöt paljon rasvaista ja suolaista ruokaa.Samassa iässä kun tuli bulkattua niin salilla lens veret joka kerta nenstä.Menin lääkärrin ja sanoi etä sulla on 70vuotiaan verenpaine.

Timba79 sanoi:
Tuo limakalvojen kuivuminen on talvella ihan normaalia ja siihen auttaa esim. a-vitamiinitipat joita saa apteekista.
Itse käytän talvella suolavesiliuossumutetta ja se pitää nenäverenvuodot hyvin poissa. Löytyy niin ikään apteekista.

Suositut

Back
Ylös Bottom