Kreatiini ja yöllinen hikoilu

Ikä
38
Olin ollut n. vuoden käyttämättä kreatiinia lainkaan ja nyt ostin sitten taas tötsän Fastin kreaa ja aloitin tankkausjakson.
Pari päivää olen nyt tankkannut 20g/vrk ja olen kahtena yönä herännyt siihen että olen hikoillut aivan mielettömästi.
Ennen kreatiinin kanssa ei tälläistä ongelmaa ole ollut, vaikka enhän toki tiedä varmasti johtuuko tämä juuri kreasta, mutta muutakaan selitystä en keksi.
Eli onko teillä muilla ollut vastaavanlaista kokemusta että kreaa tankatessa hikoilee nukkuessaan lakanat litimäriksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei johdu kreasta... ainakaan itselläni ei ole vastaavaa ollut. Entäpä jos hieman alkaa olla ylikunnon puolella. Ainakin itselläni tulee heti yöhikoilu ja heräilyt yöllä kun alkaa olla levon paikka.

No en ole minäkään moista kuullut. Vatsavaivoja ja aknea ja vaikka mitä on esiintynyt mitä täältä olen lukenut, mutta hikoilu on kyllä uutta.

Minäkin veikkaisin ylikunnon oireita tai vaikkapa flunssan oireita tai jotain vastaavaa.

En ole minäkään kuullut/kokenut tuollaista.

Nyt menee :offtopic: mutta näitä kreatiiniketjuja on niin monta etten viitti enää uutta alottaa. Kysymys kuuluukin kuinka paljon teillä on tulokset tippunu (vai onko ollenkaan) kun olette jättäneet kreatiinin pois?

Tulipa nimittäin jätettyä kreatiini vähäksi aikaa pois 5kk putken jälkeen ja nyt tuntuu että välittömästi sarjoista hävisi 1-3 toistoa sarjojen pituudesta ja liikkeestä riippuen. Hassua sinänsä, koska aloittaessani kreatiinin käytön en huomannut läheskään yhtä radikaalia muutosta.

:anssi
Itselläni kävi noin juuri, hikoilutti tankkausvaiheessa, meni ohi parissa viikossa.
Ja lopettaa en uskalla, juuri noiden toistojen tippumisen pelossa.

Lopetin krean käytön kaks viikkoo sitten. Sarjoista tippunu tähän mennessä kaks toistoa. Kreakuurin aikana toistoja tuli 2 lisää per viikko. Voinee johtua muustaki kun kreasta... Tuo viikottainen lisäys tuli kahdessa erässä, koska reenaan kaks jakoisesti niin, että joka reenipäivän jälkeen on yks lepopäivä.

Riipinen sanoi:
Eli onko teillä muilla ollut vastaavanlaista kokemusta että kreaa tankatessa hikoilee nukkuessaan lakanat litimäriksi?

Täällä myös, tosin hikoilua ei tullut vielä tankkausvaiheessa vaan vasta n. 5g ylläpitovaiheessa. Kreatiin käytön lopettaessa loppui pian sen jälkeen yöhikoilukin.

Kiitoksia vastauksista, helpottavaa kuulla etten sentään ole ihan ainut joka on kyseisestä oireesta krean kanssa kärsinyt :lol2:

unreal sanoi:
Täällä myös, tosin hikoilua ei tullut vielä tankkausvaiheessa vaan vasta n. 5g ylläpitovaiheessa. Kreatiin käytön lopettaessa loppui pian sen jälkeen yöhikoilukin.
Sama homma mullakin, eli vasta tuossa ylläpitovaiheessa tuli tuollaisia oireita. Sinänsä hauska juttu etten kertaakaan aikaisemmin ennen tätä talvea ole moista huomannut, vaikka kreaa on muutaman vuoden jo ollut käytössä. :rolleyes:

On kokemuksia, mulla käy aivan samoin. Itse huomasin tuon helpottavan hieman, kun ei tankkaa viimeistä satsia kovin myöhään illalla.

Saman vaivan huomasin, mutta eipä tuo juuri haitannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom