Mun mielestä tota kreatiinisitraattia ei tarvi ihan niin paljoa ottaa,mä oon ennen treeniä ottanut reilun teelusikallisen ja treenin jälkeen palkkariin samanverran.Mulla oli kyllä monohydraatin jämät purkissa joilla tein tankkausjakson,sitten teloin käteni ja tuli treenitaukoa.Siinä oli ehkä parin viikon tauko ilman kreatiinia ja sit aloin ottaa tota sitraattia.Otin sitä kyllä muutaman päivän 4 tl päivässä,eli kyllähän sitä siinäkin tuli jonku verran tankattua.Nyt on hyvä kokeilla kun on tavallista kreatiinia avaamaton purkki niin kunha sitraatti loppuu pidän kuukauden tauon ja käytän sit monohydraattia.Nyt oon pari viikkoa päässy treenaamaan ja tota sitraattia käyttänyt niin kyllä se tuntuis vähä myös lisäpotkua antavan.Tosin oon nyt ottanut ennen treeniä 2mitallista Creastakkia C-vitamiiniporeeseen sekoitettuna ja laittanut siihen teelusikallisen sitraattia niin onhan siinä jo semmoinen sekotus että piristää jonkun verran.
Niin muuten mä en kyllä usko että se on ainakaan paljoa sen vahvempaa kuin monohydraatti,saattaa ehkä imeytyä paremmin.Mutta mistäs sen varmasti vois tietää..