Kreatiini ja painoluokkalajit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VZ58
  • Aloitettu Aloitettu
Yritin etsiä vanhoista keskusteluista mutta en oikein löytänyt hyvää vastausta. Joten miten kreatiini kannattaisi tankata kilpailuihin/testiin jossa mahd. matala omapaino on eduksi? Olen ajatellut että jos aloittaa tankkauksen 3-4 vk ennen kilpailuja ja lopettaa käytön viikkoa ennen testiä että pääsee ylimääräisestä nesteestä eroon? Kuinka pitkään käytön lopettamisen jälkeen ko. aineesta on hyötyä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos aiot viikkoa ennen kisoja käyttää, ni ota kreatiinipuryvaattia. Ei kerää nestettä kovin. Itselläni ainakin monohydraatin keräämien nesteiden poistumiseen menee joku 2-3vkoa.

Pauliina Talus sanoi että kohtalaisella monohydraatin annostuksella ei tule niin paljoa turvotusta,eli ei tee tankkausta vaan joka päivä ottaa vaikka 10g..Itsellä on nyt ollu käytössä toi kreatiinisitraatti eikä sekään tunnu turvottavan.

Miten muuten tuo kreatiinisitraatin annostus menee, mulla on tuota käytössä, joten otanko tuota samanlaisen tankkausjakson kuin normaalia kreaa, vai miten?
Joidenkin tutkimuksien mukaan tuon pitäisi olla 10kertaa vahvemaa kuin normaali krea, vaikuuttaa varmaan annostukseenkin tuo ?

Mun mielestä tota kreatiinisitraattia ei tarvi ihan niin paljoa ottaa,mä oon ennen treeniä ottanut reilun teelusikallisen ja treenin jälkeen palkkariin samanverran.Mulla oli kyllä monohydraatin jämät purkissa joilla tein tankkausjakson,sitten teloin käteni ja tuli treenitaukoa.Siinä oli ehkä parin viikon tauko ilman kreatiinia ja sit aloin ottaa tota sitraattia.Otin sitä kyllä muutaman päivän 4 tl päivässä,eli kyllähän sitä siinäkin tuli jonku verran tankattua.Nyt on hyvä kokeilla kun on tavallista kreatiinia avaamaton purkki niin kunha sitraatti loppuu pidän kuukauden tauon ja käytän sit monohydraattia.Nyt oon pari viikkoa päässy treenaamaan ja tota sitraattia käyttänyt niin kyllä se tuntuis vähä myös lisäpotkua antavan.Tosin oon nyt ottanut ennen treeniä 2mitallista Creastakkia C-vitamiiniporeeseen sekoitettuna ja laittanut siihen teelusikallisen sitraattia niin onhan siinä jo semmoinen sekotus että piristää jonkun verran.

Niin muuten mä en kyllä usko että se on ainakaan paljoa sen vahvempaa kuin monohydraatti,saattaa ehkä imeytyä paremmin.Mutta mistäs sen varmasti vois tietää..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom