Kreatiini arvot koholla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sleep-O
  • Aloitettu Aloitettu
Terve.

Kävin tuossa työterveystarkastuksessa ja kreatiiniarvot olivat hieman yli viitearvojen. Osaksi varmaan johtuu kreatiinin käytöstä, mutta olin 3 kuukautta käyttämättä ja silti krea-arvot olivat viitearvojen ylärajoilla. Kreatiini käsittääkseni varastoituu lihaksiin niin voiko suhteessa korkeampi lihasmassa nostaa näitä arvoja? Minkälaisia arvoja muilla on mitattu? Itsellä pyörii siinä 100 pinnassa ja viitearvojen yläraja on tuo 100. Pituus 180cm paino 92kg ja rasvat on alle kahdenkympin hyvinkin.

Onko noista korkeista krea-arvoista pidemmän päälle haittaa munuaisille tms?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve.

Kävin tuossa työterveystarkastuksessa ja kreatiiniarvot olivat hieman yli viitearvojen. Osaksi varmaan johtuu kreatiinin käytöstä, mutta olin 3 kuukautta käyttämättä ja silti krea-arvot olivat viitearvojen ylärajoilla. Kreatiini käsittääkseni varastoituu lihaksiin niin voiko suhteessa korkeampi lihasmassa nostaa näitä arvoja? Minkälaisia arvoja muilla on mitattu? Itsellä pyörii siinä 100 pinnassa ja viitearvojen yläraja on tuo 100. Pituus 180cm paino 92kg ja rasvat on alle kahdenkympin hyvinkin.

Onko noista korkeista krea-arvoista pidemmän päälle haittaa munuaisille tms?

Aika hauska kun olet kuitenkin työterveystarkastuksen käynyt ja tulokset varmasti käytiin lääkärin kanssa läpi ja et kysynyt häneltä tätä kysymystä :D

Lihasmassa nostaa kreatiniinia, suoraan verrannollinen siihen. Omat kretsut heittelee 98-104 välillä, ihan perusterve ihminen ja munuaiset kunnossa.

Joo itellä ollu kanssa aina kreatiniini-arvot viitearvojen yläpuolella. Kiimaset hoitsut aina kehunut valtaisaa lihasmassaani varsinkin kun yleensä oon lähtiessäni vetäny vielä most-muscularit oven suussa.

Ettei olisi ollut Kreatiniini arvo?

Lääkärin mukaan ei mitään tekemistä Kreatiini hommilla, ko joskus kysyin sisätautilääkäriltä asiaa.

Ettei olisi ollut Kreatiniini arvo?

Lääkärin mukaan ei mitään tekemistä Kreatiini hommilla, ko joskus kysyin sisätautilääkäriltä asiaa.

Oho,kyllä mullakin Kreatiinin käyttö nostaa Krea-arvoja,korkeimmillaan ollu noin 120. Useampi lääkäri jopa tuossa vaiheessa kielsi Kreatiinin käytön kun olen joutunut iho-ongelmiin syömään myrkkyjä. Nopsaan on palautunu viitearvojen ylärajoille kun on Kreatiinista luopunut.

Oho,kyllä mullakin Kreatiinin käyttö nostaa Krea-arvoja,korkeimmillaan ollu noin 120. Useampi lääkäri jopa tuossa vaiheessa kielsi Kreatiinin käytön kun olen joutunut iho-ongelmiin syömään myrkkyjä. Nopsaan on palautunu viitearvojen ylärajoille kun on Kreatiinista luopunut.

Siellähän fiksuja lekureita on ollut. Kreatiinista muodostuu kreatiniinia. Kreatiniinia mitataan verestä jotta nähdään toimiiko munaiset kunnolla, ne kun puhdistaa tuon krean (joka ei sinällään vaarallista ole, kunhan vain lasketaan kusen mukaan että saadaan verestä pois). Kreatiniinin viitevälit miehille ja naisille on otettu tavallisesta väestöstä, jolloin on saatu tulokseksi terveille miehille kreatiniini on välillä 60-100.

Jos alat lappamaan kreatiinia kotona 15g päivä, totta helvetissä se metaboloituu kreatiniiniksi ja nostaa tuota kreatiniini arvoa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä munuaisten kanssa. Ne suodattaa sitä ihan samalla nopeudella kuin aina ennenkin, niiden toiminnassa ei ole mitään vikaa, mutta kun sitä kreaa tulee ulkoisesti elimistöön niin sen arvo vain nousee. Tokihan tuosta lekurille kannattaa mainita jos kreat on jatkuvasti 150 että tulee tuota syötyä jauheenakin ettei ala turhia tutkimuksia tekemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom