Puma Liittynyt 19.9.2005 Viestejä 46 22.9.2005 #1 Puh! Olen nyt aloittanut krean käytön ja hyvin toimii. Mutta olen samalla ruvennut hikoilemaan kuin sika! Kellään saman laatuisia kokemuksia :jahas: ?
Puh! Olen nyt aloittanut krean käytön ja hyvin toimii. Mutta olen samalla ruvennut hikoilemaan kuin sika! Kellään saman laatuisia kokemuksia :jahas: ?
Jaunty Liittynyt 18.1.2004 Viestejä 257 22.9.2005 #2 Puma sanoi: Puh! Olen nyt aloittanut krean käytön ja hyvin toimii. Mutta olen samalla ruvennut hikoilemaan kuin sika! Kellään saman laatuisia kokemuksia :jahas: ? Click to expand... täällä kärsitään samasta ongelmasta, varsinkin jalka/alaselkä päivänä hikeä tulee aivan saatanasti, jos aamust tulee otettua kreaa.
Puma sanoi: Puh! Olen nyt aloittanut krean käytön ja hyvin toimii. Mutta olen samalla ruvennut hikoilemaan kuin sika! Kellään saman laatuisia kokemuksia :jahas: ? Click to expand... täällä kärsitään samasta ongelmasta, varsinkin jalka/alaselkä päivänä hikeä tulee aivan saatanasti, jos aamust tulee otettua kreaa.
Puma Liittynyt 19.9.2005 Viestejä 46 22.9.2005 #3 Itellä kun Kyykyt ja vatsat teen niin naamalta norottaa, ennen ei koskaa mittää tämmösiä