Krav Maga kursseille alaikäisiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pole@
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Olen kuullut,että krav maga kursseille päästäkseen on oltava täysi-ikäinen.Onko se koosta kiinni vai mistä!? Itse olen 192cm pitkä ja 75kg,sillä kai pitäisi sisään päästä jos se koosta olisi kiinni ;) Onkos kukaan koskaan kuullut että 15-16 vuotiaita päästettäisiin kravmagan alkeiskursseille?

Pole@ sanoi:
Olen kuullut,että krav maga kursseille päästäkseen on oltava täysi-ikäinen.Onko se koosta kiinni vai mistä!? Itse olen 192cm pitkä ja 75kg,sillä kai pitäisi sisään päästä jos se koosta olisi kiinni ;) Onkos kukaan koskaan kuullut että 15-16 vuotiaita päästettäisiin kravmagan alkeiskursseille?

Sen verran nyt täytyy sanoa, että ei se nyt sentään koosta ole kiinni. Eiköhän tolla 18 v. ikärajalla haeta sitä tiettyä "kypsyyttä" joka useimmin tuon ikäisillä ihmisillä jo on.

Riippuu paljolti varmasti seuroista miten tarkkaan ikärajoja noudatetaan. Ite alotin Magan 17-vuotiaana ja seurassani onkin käytäntö, että ainakin 17-vuotiaatkin pääsevät mukaan vanhempien luvalla. Kannattaa ottaa yhteys siihen seuraan johon on aikonut mennä lajia harrastamaan ja kysyä miten tarkka ikäraja on.

Okke,kiitos! ;P Musta tuntuu kyllä että en pääse Krav magaa viel harrastaa,ni varmaan joku kick boxing pitäis alottaa ennen sitä. :|

Suositut

Back
Ylös Bottom