Kramppikirous

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja P_etri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
yleisesti suomessa ei kalsiumin puutosta ole kalsiumin saannin takia vaan D-vitamiinin, koska pimeää on "aina" kuin tontun perseessä ja kehohan ei voi hyödyntää jos ei avustajana kalsiumilla ole tuota D vitamiinia.

Kalamaksaöljyä koneeseen ainakin näin talviaikaan niin johan imeytyy...

wääntäjä sanoi:
Muistakaa painoa pudottaessa kisoihin, että nestevajauksen korjaamiseen käytätte urheilujuomia tai osmosalia, jotka auttavat palauttamaan parhaiten.

Osmosalia? Apteekistakos sitä saa? Mites se toimii? Itse oon miedohkolla urheilujuomalla yleensä tankannu kyllä. Ihme kyllä ei oo muuten koskaan kramppaillu vaikka oon painoja vetäny nesteistä. Pikkusen kiristäny pohkeessa muttei muuta.

venla sanoi:
Osmosalia? Apteekistakos sitä saa? Mites se toimii? Itse oon miedohkolla urheilujuomalla yleensä tankannu kyllä. Ihme kyllä ei oo muuten koskaan kramppaillu vaikka oon painoja vetäny nesteistä. Pikkusen kiristäny pohkeessa muttei muuta.

Apteekista saa. Osmosali on lähinnä ripulilääke :) Hyväksi havaittu nestetasapainon saavuttamiseen. Bonuksena hyvä maku ;)

Joni.K sanoi:
Apteekista saa. Osmosali on lähinnä ripulilääke :) Hyväksi havaittu nestetasapainon saavuttamiseen. Bonuksena hyvä maku ;)

Tollasta muistelinkin, vähän hämmensi. Mut ehkä sitä voisikin kokeilla. Vois laskeskella tuleeko edullisemmaksi kuin urheilujuoma:D Ja jos menee painonvedon kanssa tiukille ja pitää jotain laksatiiveja vetää niin tuohan on sitten käypä vastine. Ja nyt meni taas :offtopic: ... mutta kun juuri tää painonveto on nyt ajankohtanen juttu. (Taas.) (Yllättäen.)

Urheilujuoma tulee halvemmaksi ja aika samat ravintoarvot on kuin osmosalissa. Mieto urheilujuoma tuplasti laimennettuna ajaa tankkauksen kyllä hyvin. Maltilla sitä nestettä mahalaukkuun punnituksen jälkeen, kun ei sieltä imeydy kuitenkaan kun rajallinen määrä kerrallaan. Yksi seuramme huippuottelija (AD/HD) ottaa osmosalia välittömästi punnituksen jälkeen ja jatkaa tankkailua miedolla urheilujuomalla. Hänellä kymmenien kertojen kokemus ja toimii erinomaisesti.

Täytyy myös muistaa, ettei ole mitään järkeä alkaa suuriin painonpudotuksiin jos ei ole erinomaisessa kunnossa sillä palautumisesta ja koko painonpudotuksesta ei tule silloin mitään.

Kiitos Wääntäjälle. Viimeksi kun vedin 4 kiloa parissa päivässä (okei, ei järkee, myönnetään) niin tankkaus onnistui erinomaisesti miedolla, haalealla urheilujuomalla ja maltilla. Valitettavasti nyt on pakko vetää (keskustelua lisää Miten vedät painoja kisaan -ketjussa)...

Kramppi ongelmaa ollut joskus tääläkin. Aika ilkeen tuntunen kun kesken painien rupee pohje kramppaan.
Apteekista vaan kipinkapin magneesiumia hakemaan niin jo helpottaa.
Jotain 350mg Magnex tapletteja näyttäis olevan. Aina en niitä jaksa popsia, mutta sillon kun tuntuu pientäkin kramppailun oiretta kuuri muotoisesti pari kappaletta päivässä muutaman päivän ajan ja siitä eteenpäin yks päivässä. Aina on tällä systeemillä krampit loppuneet ja pysyvät poissa kunhan magneesiumia vaan syö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom