kovakuntoisia poikia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän nuoriso voi huonommin aikaansa kuluttaa kuin salilla.

:kippis1: pojille

Ihan kurkot sivut, tsemiä paimion haballe! :D
:kippis1:
:worship:

Originally posted by Ville

no siitähän se pojat lähtee, mutta ehkä liian aikaista tehdä ihan omat body sivut :D

Sitten vasta kun on Ronnien kokoinen niin saa tehdä omat sivut? Ja elokuvia, laiht weiiit. Jannuilla tuntui olevan periaatteet kunnossa. Pumppia vaan Paimioon.

Ihan jees homma, kunhan vain muistaisivat pojat penkin ja hauiskäännön lisäksi kyykätäkin. Toisaalta nämähän vetelee prässissä isommilla painoilla kuin minä.

DSCF0019.JPG

Pahat Pojat 2 the movie coming to the nearest cinema soon:david:

Tollanenhan olis ihan älyttömän kiva! Raivona hauskempaa on porukassa komentaa rautaa kuin yksin niinkuin on nyt joutunut tekemään. Tollasta porukkaa on ikävä kyllä vaikee saada kasaan kun nykynuoret on jotenkin tota treenaamista vastaan esim. entiset treenikaverit lopetti kun mopokausi alko ja niillä meni rahat ja aika siihen :curs:

"Salille! HETIII!"

"Sori, nyt ei pysty ollaan asentamassa uutta teharia mun skoduun"
:david:

Kaverit on helvetin paljon paremmassa kunnossa kuin minä ton ikäisenä nassikkana. Mun mielestä on hienoa, että nuoriso jaksaa harrastaa. Tuntuu että nykyajan penskat on pelkkää pullamössöä, mutta ehkä tilanne ei olekaan niin onneton.

Tsemii vaa niittenki reeneihin. Tosiaa nyky teineillä on pahasti jotai salilla käymistä vastaan:confused: . Vilkaskaapa vieraskija osastoo, luuleeko ne, että sitä täytettä hihaan tulee itestään?

Jippiissä taitaa olla kiivas keskustelu käynnissä. Päätellen Testomanin vieraskirjaan jättämästä viestistä. Mistä noita fanipaitoja vois saaha? (mielestäni aivan turhaa painaa niitä jos nytkin treenaavat ilman paitaa)

Kieltämättä ensin hieman huvitti, mutta hatunnoston paikka panostukselle. Eihän sitä tiedä, vaikka jokin heistä olisi tuleva Suomen oma Dorian Yates.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom