Kouvolan kebab-/pitsapaikat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ite kun olen kebabin vilpitön ystävä, niin olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä Kouvolan pitsoista ja kebabeista.

Omasta mielestä ehdottomasti parhaat pitsat saa Oratziolta, eli Pizza Bravosta.

Suurimmat kebabit saa Ronista, tekee oikeasti tiukkaa syödä annos kokonaan jos ottaa paikan päällä syötäväksi. (olen kyllä huono syömään)

Parasta kebabia en oikein osaa sanoa, kun kebabpaikkojen omistajat vaihtuvat niin tiuhaa, niin makukin muuttuu. Nyt jos pitää sanoa, niin Kuusikkotien Inter on paras maultaan.

Siinä hiekkaparkkia vastapäätä on tottunut käymään. Tuo on ihan totta, että aikamoista tahtia vaihtuu ihmiset noissa paikoissa.

Kuusankosken Orient Expressissä on mun mielestä kebabin laatu pysyny hyvänä omistajan vaihdoksista riippumatta. Onneks noista vaihdoksista ei oo tullu hirveitä taso-eroja, palelu on mun mielestä parempi mittari nykysin :)

Valkealan kebab siinä vanhan sparin rakennuksessa tekee hyvät kebabit kuin myös pitsatkin. Hyvältä maistuu ja hinnat kohdillaan.

Erinomaiset kebut saa studio11 vastapäät olevassa uudessa oisko nimeltään chilipippuri. Muutamat hakenut, tosin makuun on vaikuttanut ehkä pienet pohjat ja kellon aika (n .0400)

Kuusankosken Orient Expressissä on mun mielestä kebabin laatu pysyny hyvänä omistajan vaihdoksista riippumatta. Onneks noista vaihdoksista ei oo tullu hirveitä taso-eroja, palelu on mun mielestä parempi mittari nykysin :)

Hyvä mesta toi, sekä Toros

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Itse olen kans kebabin ystävä, parhaimmat kebabit oon saanu Kuusaan Orientista ja kvlan keskustan Bellasta...
Varmaa kolmantena tulee ravintola Remo.

Itte en tykkää ku ne laittaa grillimaustetta ranskalaisii...

Mä söin ennen aina sipsakissa pitsaa mut sit ne vaihtoi bolognesekastikkeen suolaiseen, paistettuun jauhelihaan (en tiedä onko vielä niin, en ole käynyt) ja sen jälkeen käynyt Bellassa. Siellä on parhaat kebut että pitsat, duuniin tulee yleensä tilattua nykyään eivätkä ota edes kuljetusmaksua aina.

Ite tilasin Bellasta kotiin iskenderin. Ei ollut hääviä lihan osalta..

Sen sijaan Remo on hyvä varsinkin krapulapäivinä, kun kebabin voi huuhdella alas keskioluella..

Pizza Bravo on kyllä ihan ykkönen... Parasta pizzaa mitä oon syöny. Kebabit on tasalaatua joka paikassa ja makukin muuttuu porukoitten vaihtuessa. Paitsi Lumitähdessä on keskivertoa huonompaa kebua, mutta on sekin ihan syötävää. Ja snägäreistä paras on tietenkin Anttilan mäkki ja sen herkulliset ranskalaiset :kuola:

E: 50. posti... Unohtu mainita Orient, joka on loistava paikka. Sip Sakista sai ainaki sillon ku oli vielä siinä Henkkamaukan yläpuolella loistavaa bolognesea. En oo käyny ikinä siellä muuton jälkeen.

Nipassa on kuumat kissat:haart: Kävin ekaa kertaa Angelassa syömässä ja pakko kehua: Palvelu ihan huippua ja kebut:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom