Kouvola Kickboxing peruskursseja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs minä, ja minun kaverini olisimme kiinnostuneet kyseisestä lajista (kickboxing). Meillä vain ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, koska seuraava peruskurssi alkaisi, jos semmoisia edes järjestetään. Ja kurssin tulisi sijaita kouvolassa, tai ainakin lähialueilla.

Netistä löysimme vain http://www.kickboxing.fi/seurat/seurat/kouvola_thai-kickboxing_club/ tämän sivun, ja sieltä ei tarkempaa tietoa löytynyt.

Elikkäs osaisiko joku neuvoa meitä tässä asiassa?

Kiitoksia jo etukäteen ;)

Kokeileppa soittaa tuolta löytyvään puhelinnumeroon.

jos ei uskalla soittaa niin käykää jäähallilla, siellä punttipuolella missä on molski jne ne treenaa, tai ainakin treenasivat aikanaan. Itsekkin olen siellä hojotellut.

tuli soiteltuu tuossa nikulalle ja sanoi notta ei ole tiedossa peruskurssin alkamisajankohtaa ja uusia treenipaikkoja etsii kun sellaisesta on hieman pulaa.

tänään jokatapauksessa menen itse seuraamaan harjoituksia kouvolan kuntotalolle ja kyselemään lisää tyhmiä.

itellääki kävi mielessä tuo vapari, kun se nyt kohta alkaapi. pari kaveria jo ilmottautunu kurssille.

voi kakka, kun tuollasta ei ollu sillon kun asuin kylillä :(

Menkää MMA Utin peruskurssille! Siellä on hyviä nyrkkeilijöitä ja kikkipoksauksestakin löytyy osaajia. Siihen päälle saatte paini opitkin samasta paikasta, niin avot! Sinne siis!!!

moro. mua kiinnostais alottaa vapaaottelu mut ku katoin sielt mma utin sivuilt nii ikäraja on 18.................... joo ei ikä iha riitä. oisko mitää junnuille tarkotettuu peruskurssii alkamas millonkaa??? onks sellasii ees??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom