Nyt en tiedä, onko legal threadi, kun eivät ole mitään kovin vanhoja tapahtumia.
Kun olin neljännellä, niin yksi jälkeenjäänyt pelle luokalta hirttäytyi keinutelineeseen ja jalat kuitenkin ylsi maahan. Melkein kaikki muut, paitsi minä ja muutama heppu valuivat massana sisään ja tämä kaveri valitettavasti pelastui, kun ambulanssi soitettiin (oli kyllä tuhmasti sanottu).
Toinen kävi peräti tänään (lukekaa huomisen Iltalehdestä [todennäköisesti voitte tehdä näin]) teknisen työn tunnilla: kaveri meni omin päin tekemään jotain työtä ja pisti tasohöylään liian lyhyen palikan ja ilmeisesti kahdesta sormesta lähti peräti puoleen väliin kynttä irti systeemiä. Verta tuli kiitettävästi. Tämä on näitä, että jos ei ole tuommoisia kukaan ennen nähnyt (en minäkään), niin hälinä siitä syntyy ja huomenna jotain vitun kaikkitietäviä selostaa tapahtunutta koulussa. Kaverille sitten side käteen ja läägäriin. Ei varmasti käy muuta, kuin että kukaan ei kuollut ja kaveri elää vähän lyhyempisormisena elämänsä.
Niin ja en tiedä jatkaako valinnaisenaan sitten teknisiä töitä...
Kertokaapa omia stoorejanne.
----
Niin ja ihmeessä tänne ilmoituksia joltain tietävältä, jos mahtaa olla illeggali threadi. Sillä tuosta ykkösjutusta nyt lähinnä on se vaitiolovelvollisuus, mutta tällaisia tarinoita kerrotaan pitkin kiviä ja jos pistäisi tuohon alkuun "olen kuullut, että..." niin mikään ei olisi vikana.
Niin ja tästähän totta helvetissä voi olettaa tietävän aika monien ihmisten, kun uutiskynnys ylittyy.