Kouluruokailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja May
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

May

Ikä
44
Mitenkä teidän mielestä kannattas tehä noitten kouluruokailujen kans, ku todellinen ongelma.. Safka on aina jotain makaroni/riisimössöä, siis tod hiilaripitosta, harvoin mitään kalaa tai kanaa tms hyvälaatusta proteiinia tarjolla. Oon ny dietillä, ja useimmiten tulee koulussa otettua pelkkä salaatti.. Mut aineenvaihdunta tahtoo tökkiä jos 8-16 ainoa ateria on salaatti, vaikka illalla söiskin kunnolla..ja meinaahan siinä nälkäkin vähän vaivata.. Dietin kannalta ei kuitenkaa nuo koulun hiilarimössöt oo varmaankaa paras vaihtoehto.. (Omat eväät ois tietysti järkevin vaihtoehto, mutta ei kuitenkaa..) Joten jatkaakko salaattilinjalla, vai..?

May sanoi:
Mitenkä teidän mielestä kannattas tehä noitten kouluruokailujen kans, ku todellinen ongelma.. Safka on aina jotain makaroni/riisimössöä, siis tod hiilaripitosta, harvoin mitään kalaa tai kanaa tms hyvälaatusta proteiinia tarjolla. Oon ny dietillä, ja useimmiten tulee koulussa otettua pelkkä salaatti.. Mut aineenvaihdunta tahtoo tökkiä jos 8-16 ainoa ateria on salaatti, vaikka illalla söiskin kunnolla..ja meinaahan siinä nälkäkin vähän vaivata.. Dietin kannalta ei kuitenkaa nuo koulun hiilarimössöt oo varmaankaa paras vaihtoehto.. (Omat eväät ois tietysti järkevin vaihtoehto, mutta ei kuitenkaa..) Joten jatkaakko salaattilinjalla, vai..?

Ota vaikka protskujuoma mukaan ja ota se tuon salaatin kaveriksi.. Ei ehkä kaikista paras vaihtoehto, mutta parempi kuin pelkkä salaatti. :)

Ota omat eväät ja jatka salaatin popsimista lisäksi. Jos 8-16 välisenä aikana syöt vain ja ainoastaan salaattia (ja mä ainakin tiedän mitä jotku koulun salaatit on...kuivaa porkkanaraastetta...saappa sitten sitä alas...) saat varmasti aineenvaihdunnan pysähtymään. Säästöliekillä ei elimistöä kannata noin pitää! Mun mielestä otat salaatista irti sen minkä saat (jos skole tarjoo, mut tietty ei kannata maksaa ihan mistä vaan omilla euroilla jos lautasmalli ei vastaa niinkään omaa tarvetta on se ku heittäs rahaa takkaan.) ja otat protskupitosta evästä reppuu.

:kippis1: Joo ei kuulosta hyvältä tuo. Kannattaa ainakii sen kylkeen ottaa maitoo/piimää ja leipää! Ja sitten se protupaukku lisäksi ja esmes protu patukka! Niin pysyy mielikii parempana!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom