Koulumatkatuki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nassu
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö kukaan, onnistuuko koulumatkatuen hakeminen takautuvasti? Opiskelen AMK:ssa ja äsken tajusin että olen missannut aika sievoisen summan rahaa kun en tajunnut moista tukea viime vuodelta hakea....:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et sä niitä "menetettyjä" rahoja takaisin saa. Tottakai voit tälle lukuvuodelle sitä hakea.

Juu näinhän se taitaa olla. Ajattelin vaan kun normi opintotuen saa takautuvasti jos sitä ei heti lukuvuoden alussa ole hakenut. Mutta täytynee soittaa vielä kelaan ja koittaa kitistä sinne...

Tietääkö kukaan, onnistuuko koulumatkatuen hakeminen takautuvasti? Opiskelen AMK:ssa ja äsken tajusin että olen missannut aika sievoisen summan rahaa kun en tajunnut moista tukea viime vuodelta hakea....:david:

Eikös tuo ole toisen asteen opiskelijoille?
Kolmannen asteen opiskelija (eli AMK tai yliopisto) ei saa minun mielestäni muuta tukea kuin opiskelija-alennukset matkalipuista.

Eikös tuo ole toisen asteen opiskelijoille?
Kolmannen asteen opiskelija (eli AMK tai yliopisto) ei saa minun mielestäni muuta tukea kuin opiskelija-alennukset matkalipuista.

Juu niinhän tuolla KELA:n sivuilla näyttääkin lukevan. Ei näköjään makseta koulumatkatukea yliopisto- eikä AMK opiskelijoille ollenkaan. No onneksi bensa on halpaa nykyään!

Juu niinhän tuolla KELA:n sivuilla näyttääkin lukevan. Ei näköjään makseta koulumatkatukea yliopisto- eikä AMK opiskelijoille ollenkaan. No onneksi bensa on halpaa nykyään!

jep ei 1,7e/l tunnu missään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom