Koulua uhattiin iskulla Nakkilassa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200712197003678_uu.shtml

(Päivitetty: 10:58) (19.12 10:43) Nakkilan yhteiskoulun ja lukion oppilaat ovat poistuneet koulusta ampumisuhkauksen vuoksi. Koulun ulko-ovelta oli aamulla hieman ennen puolta kymmentä löytynyt koneella kirjoitettu lappu, jossa uhattiin, että koulussa ammuskellaan tänään. Lapussa kehotettiin ottamaan uhkaus tosissaan. Oppilaita pyydettiin samantien poistumaan kotiinsa. Yhteiskoulun rehtorin Kalle Laakson mukaan oppilaat ja henkilökunta ovat suhtautuneet uhkaukseen rauhallisesti. Koulutyötä jatketaan huomenna normaalisti.
http://www.satakunnankansa.fi/pikauutiset/#1

Tämmöstä tänään. Vieläkin ne jaksaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noita nyt on tullu Jokelan tapahtumien jälkeen, niin suomessa, saksassa kun jenkeissäkin.

Edit: Antais nyt noille taliaivoille syytteen laittomasta uhkauksesta ja jonkinmoisen vankeustuomion, niin uskoisin, että ei nuita enään tehtäis.

Juu toki. Aattelin nyt laittaa tänne, kun itse koulun opiskelija olen ja viime perjantaina kouluun oli murtauduttu ja hajotettu kaiken näköstä koulusta.

Jos tän tekijä on ollut niin tyhmä, että käynyt koulun koneilla tän jutun kirjottamassa ni ei pitäs olla mikään raketti-insinööri, että saa selville kuka ollut.
Katotaan mitä keksitään tolle jannulle kavereiden kanssa ku saadaa selville kuka tollasta paskaa tekee.

No huh huh, jumalauta on niitä kaikenlaisia hulluja saatana....

eikö ole aika selvää että iskua ei tule jos sitä mainostetaan tuollatavalla etukäteen?

Täällä tänään!

Nakkila school massacre!
Liput 10e/kpl (opiskelijat puoleen hintaan!)

nyt kuuluisi tuonne "kun minä olin nuori ketjuun tulla viesti" :

-kun minä olin nuori ei koulusta lähdetty kotia vaikka olisi ollut pommiuhka:D

Kyllähän noita oli aikanaan pommiuhkauksia koulussa. Tosin silloin ei todellakaan päässyt kotia. Nyt on ymmärrettävistä syistä vähän eri meininki.

eikö ole aika selvää että iskua ei tule jos sitä mainostetaan tuollatavalla etukäteen?

Täällä tänään!

Nakkila school massacre!
Liput 10e/kpl (opiskelijat puoleen hintaan!)

nyt kuuluisi tuonne "kun minä olin nuori ketjuun tulla viesti" :

-kun minä olin nuori ei koulusta lähdetty kotia vaikka olisi ollut pommiuhka:D

Vakava asia sinänsä mutta kyllä nauratti :lol2:

Edit: mitenkähän tosta lapun jättämisestä vois jäähä kiinni, vai voiko mitenkään? ku mietin vaan että kyllähän nyt ihan kuka vaan voi tehdä koneella tollasen lapun ja viedä koulun ovelle....

Koulul koneille pääsee joko omilla tunnuksilla, joka koostuu etunimen alusta ja sukunimen alusta. Näin voitaisiin tutkia kaikki tietokoneet koulussa ja etsiä millä koneella se teksti oli tehty ja jos tekijä on tyhmä, hän on omilla tunnuksillaan mennyt koneeseen sisään.
Koneille pääsee myös oppilas-tunnuksilla, joita jokainen voi käyttää jos vain muistaa salasanan.
Jos lappu olisi tehty kotona, asia on vähän eri.

Lappu oli jätetty n. 9.30 eli välitunnin aikaan. Silminnäkijöitä voisi olla, ja vähän pakostikin on.
Koulu on aika pieni, joten kyllä kaikki koulun oppilaat melkein tietävät minkä jengin oppilaita katsoa.

Eiköhän se selviä.

e: Väärä kellon aika.

Koulul koneille pääsee joko omilla tunnuksilla, joka koostuu etunimen alusta ja sukunimen alusta. Näin voitaisiin tutkia kaikki tietokoneet koulussa ja etsiä millä koneella se teksti oli tehty ja jos tekijä on tyhmä, hän on omilla tunnuksillaan mennyt koneeseen sisään.
Koneille pääsee myös oppilas-tunnuksilla, joita jokainen voi käyttää jos vain muistaa salasanan.
Jos lappu olisi tehty kotona, asia on vähän eri.

Lappu oli jätetty n. 10.30 eli välitunnin aikaan. Silminnäkijöitä voisi olla, ja vähän pakostikin on.
Koulu on aika pieni, joten kyllä kaikki koulun oppilaat melkein tietävät minkä jengin oppilaita katsoa.

Eiköhän se selviä.

Taitaa olla ollu joku fiksu asialla joka luuli tekevänsä "hauskan" pilan. Voipi tulla kovikselle kakit housuu ku selviään mitä onkaan tehny....

Yläasteella ollessani räjähti pommit päin opettajan naamaa lokeroiden tarkastuksen yhteydessä. Oli siis viimeinen viikko ja avaimet oli kerätty pois, lisäksi opet tarkistivat lokeroita ettei niihin ollut jätetty munia yms. jäynää kesäksi mätänemään. Vaan yksi idiootti olikin värkännyt pommin omaan luukkuunsa. Hänen lokeronsa oli juuri sopivasti maikan pään korkeudella ja sähikäiset yms. polttivat lievästi opettajan naaman ja hiukset. Onneksi pääpaukku, eli intin savukranaatti ei lauennut. Olisi meinaan palanut naama hieman pahemmin, se kun sieltä ahtaasta lokerosta pikku painella hönkäsee kasvoille. Onneksi kyseinen hyypiö oli täyttänyt jo 15v. eli joutui rikosoikeudelliseen vastuuseen attentaatistaan.

:david:

Yläasteella ollessani räjähti pommit päin opettajan naamaa lokeroiden tarkastuksen yhteydessä. Oli siis viimeinen viikko ja avaimet oli kerätty pois, lisäksi opet tarkistivat lokeroita ettei niihin ollut jätetty munia yms. jäynää kesäksi mätänemään. Vaan yksi idiootti olikin värkännyt pommin omaan luukkuunsa. Hänen lokeronsa oli juuri sopivasti maikan pään korkeudella ja sähikäiset yms. polttivat lievästi opettajan naaman ja hiukset. Onneksi pääpaukku, eli intin savukranaatti ei lauennut. Olisi meinaan palanut naama hieman pahemmin, se kun sieltä ahtaasta lokerosta pikku painella hönkäsee kasvoille. Onneksi kyseinen hyypiö oli täyttänyt jo 15v. eli joutui rikosoikeudelliseen vastuuseen attentaatistaan.

:david:

Ei saisi nauraa, pommi on vakava juttu varsinkin suoraan kasvoille pamahtaessaan olkoon kuinka pieni hyvänsä, mutta tässä tapauksessa on kyllä ollut luovuus huipussaan :D

"...viittu... mä teen pommin mun lokeroon!" :D

Vai että Nakkilassa. Alkaa kohta jo puntti tutisemaan kun se "massakre aalto" käy aika lähellä.

Nakkilan kyllä paikkana ymmärtää, ei siellä paljon mukavia ihmisiä asu keitä minä tuntisin, mutta anyway ihan vitun väsynyttä tommosten uhkauksien jättäminen.

Millonkahan tulee seuraava kerta ja millonkahan se ei jää pelkäksi uhkaukseksi enään..?

Täytyy nyt huomata että nää on yläasteikäisten veitikoiden tekemiä pikku jekkuja joista ei juuri vaaraa kenellekään ole. Tässäkin tapauksessa todennäköisesti vain haettiin koulupäivän ennenaikaista päättymistä, ja siinä onnistuttiin.

Veikkaan että seuraavaa Pekka-Erikkiä saadaan odotella pieni tovi. Kyllä tällaisten Jukolan koulun kaltaisten joukkomurhien tekeminen vaatii vähän enemmän vakaumusta ja mielenvikaisuutta mitä suurimmalla osalla suomen väestöstä on hommaan tarjota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom