MULTI Koukuttavin selainpeli koskaan - Cookie Clicker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tää oli ihan hauska peli aluks, mutta eihän tässä oo mitään järkee!! Oon joku viikon tai pari aina sillontällön pelaillu ja ny on vasta miljardi sekunnissa. Oon myös käyttäny autoclikkeriä mikä klikkaa 100krt sekunnissa. Näyttää olevan 5miljoonaa klikkausta yhteensä. Kai tätä voi huvikseen pyöritellä tossa taustalla ja jättää autoklikkerin päälle aina ku tekee jotai muuta.

Ps. Jos muuten lataatte FREE MOUSE AUTO CLICKERin, niin se asentaa jotain 5 turhaa ohjelmaa + paljon malwareja samalla vaikka ottais rastit pois niistä ylimäärästen ohjelmien asentamisesta.

Joo no mul on nyt vast 3,911,347,638,1 CPS. Miten ootte saanu paris päiväs enemmän ku mun tuotanto, ja tää on reilu pari viikkoa pyöriny

160triljoonaa maksava one mind? (note: grandmother are growing restless)
tuli erillinen ilmoitus et ootko varma, että tästä alkaa alamäki, pelkkää kakkaa moiset varoitukset? kaikki oo muuten tohon mennessä ostanu mitä vastaan on tullu..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Voisko joku kertoa että mitä hyötyä tosta resetoinnista on ihan selvästi ku en oikeen ymmärrä/tiedä näitä cookie slangi sanoja :D
Nyt tulee jotain 770 miljoonaa cps. Kannattaako se resetointi tehdä silloin kun on kerännyt paljon keksejä?

Joo no mul on nyt vast 3,911,347,638,1 CPS. Miten ootte saanu paris päiväs enemmän ku mun tuotanto, ja tää on reilu pari viikkoa pyöriny

Miettimällä vähän missä vaiheessa kannattaa satsata upgradeihin, jotka nostaa kaikkien tuotantoo, aivottoman rakentelun sijasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom